IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 30-04 tm 02-05: Netherlands Deathfest 2021 Vorige pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-04-2022 13:04 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Dan ben je mooi een jaar te laat.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 28-04-2022 15:25 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2022 12:18 schreef Mark Z het volgende:
Morgen! Uiteraard uiteindelijk toch aanwezig


Ik ben er bij op zaterdag!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-05-2022 14:47 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2022 15:25 schreef iPim het volgende:
Ik ben er bij op zaterdag!


Dat geluid op het hoofdpodium van de Effenaar is echt niet OK. Letterlijk elke band die ik daar gisteren zag spelen had minstens twintig minuten ongebalanceerd of onhoorbaar geluid. Je hoorde het geluid schommelen van nummer tot nummer; dan stond de kickdrum ineens veel te hard, dan waren de vocalen ineens weg, dan hoorde je alleen maar basgitaar. Op sets van een krap uur maakt dat nogal uit. Het geluid in de kleinere zaal was daarentegen veel beter.

Ik ben er niet zo rouwig om dat Netherlands Deathfest verdwijnt. In Tilburg vond ik het een stuk beter festival. De sfeer kon er bij mij ook niet echt in komen, al leek het alsof de rest van het publiek goede hang-outs had. Vermoedelijk komt Bloodshed Fest weer terug om in dit gat te springen, die hebben immers een vergelijkbare focus qua bands en hebben ook meerdaagse festivals in Effenaar neergezet.

Leuk om een aantal bands te kunnen zien die ik nog nooit gezien had: Dismember, Cephalic Carnage en Undergang. Rotten Sound speelde, zoals altijd, een sterke set. Barshasketh, Putrid Pile, Adorior en Brutal Sphincter waren meh tot aardig.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Herfsthoofd666
Usericon van Herfsthoofd666
Posted 02-05-2022 9:50 by Herfsthoofd666 Wijzig reactieProfiel van Herfsthoofd666Quote dit bericht

Bloodshed in de Effenaar?

Wat is eigenlijk de invulling van het pauperparkje/vijvertje achter de Effenaar? Ooit twee zwervers zien neuken.


We zijn klaar


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-05-2022 9:51 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Het geluid was het hele weekend matig tot slecht in de grote zaal, al was het gisteren wel iets beter. Mede daardoor weinig memorabele bands gezien.

Persoonlijke hoogtepunten:
- Obliteration
- Lik
- Abyssal
- Galvanizer
- Sacaramentum


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-05-2022 10:50 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2022 9:50 schreef Herfsthoofd666 het volgende:
Bloodshed in de Effenaar?


Is in 2018 en 2019 daar georganiseerd.

quote:
Wat is eigenlijk de invulling van het pauperparkje/vijvertje achter de Effenaar? Ooit twee zwervers zien neuken.


Tijdens NDF waren daar wat merchtentjes en ruimte tot openbare bierconsumptie.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 02-05-2022 10:50]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 03-05-2022 16:19 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

de ondergrens lag wel hoger dan vroeger in de grote zaal maar nog steeds vooral frusterend. Zondag was het enige dag met redelijk consistente geluid waar ik mee kon leven maar beter kan het nog altijd zeker.

Kleine zaal was geluids technisch niet geweldig donderdag maar werd steeds beter, leek meer op een geluidstechnicus die moest wennen. In iedergeval bijna altijd betere geluid daar dan in de grote zaal.



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 04-05-2022 12:45 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2022 9:50 schreef Herfsthoofd666 het volgende:
Wat is eigenlijk de invulling van het pauperparkje/vijvertje achter de Effenaar? Ooit twee zwervers zien neuken.


Wij zagen jou ook!



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-05-2022 21:26 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Zo, wat was Autopsy heersend. Altarage vond ik ook wel een lekker moeilijke en ontoegankelijke band. De rest van de bands vond ik kut, want of drukke blastbeatzooi of dubbelbasstapijten. Dat vind ik allebei irritant, vandaar dat ik bij Obliteration, Gal van iezer en nog zo'n band die ik van iedereen moest zien rap weer weg was.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-05-2022 21:27 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

O ja, Skeletal remains was dat. Net zo saai als de bandnaam doet vermoeden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen