|
Auteur: |
|
|
Die prijs is dus 88 per ticket overigens When your people matter, menstrual health matters |
|
Bieden mag ook. Dus. Waren iets van 88 EUR per ticket geloof ik. Moeten weg heren. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik kan niet, maar probeer ticketswap Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Thanks dude, staan ze al op. When your people matter, menstrual health matters |
|
Prijs zakt, 50 EUR per kaartje, das' ca 40% minder dan als je ze nieuw koopt. Eenmaal andermaaaaaaaaal When your people matter, menstrual health matters |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Tickets verkopen tegen een eerlijke prijs als je even niet kunt. Altijd weer een leuke uitdaging. *Spreekt uit ervaring* Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ben overigens te weinig bekend met hun muziek om de gok even te nemen. Sorry. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 20-06-2019 10:56] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
King Crimson live is onaantastbaar. Ik heb inmiddels best wat concerten bezocht en NIETS komt in de buurt van hun show in TivoliVredenburg, een paar jaar geleden. Toen hadden ze drie drummers bij zich, inmiddels vier.. |
|
Yup. En je denkt wellicht net zoals ik dacht 'zoveel drummers? wat een gimmick!' maar niets is minder waar, het is fantastisch, muzikaal, speels, omverblazend. Anyway, verkocht When your people matter, menstrual health matters |
|
Wat brengt zo'n drummer nog op tegenwoordig? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Index / Concerten |