|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Leuk bandje. |
|
Ik weet niet of ik nou als sortvanchristen of als liefhebber van videoclips of als liefhebber van zowel pretentieuze als humoristische shit moet lachen of juist moet huilen om die clip. When your people matter, menstrual health matters |
|
Die videoclip. |
|
Ik vind Asagraum een van de betere NL black metalbands van dit moment. Sterk debuut (Potestas Magicum Diaboli) en ook live is het prima in orde. Alleen de hele presentatie is lichtelijk lachwekkend inderdaad. Videoclip na een halve minuut dus ook weggeklikt. Ik luister die nieuwe plaat wel zonder beeld erbij. Vox Clamatis in Deserto |
|
Gaaf nummer Hafgufa |
|
Lekker nummer ja |
|
Saai, eigenlijk. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zo, fijn riffje op 3:27 zeg! Hafgufa |
|
Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Zonder tietjes had dit geen bestaansrecht. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Ik ben altijd zo blij dat ik niet begrijp wat 'in een jurk in een plas water staan' voor zin heeft Kijken ze ook beide nog zo van 'wtf doen we hier eigenlijk' Hafgufa |
|
Zoals jij het omschrijft slaat het als kut op Dirk. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
quote: Zo te zien en horen gaat dit nog steeds op. Goede band, presentatie niet zo geslaagd, maar dat maakt niet uit. Nieuwe album komt op het boodschappenlijstje hier. Die livestream is trouwens ook niet mis. quote: Denk dat ze meer als WT WV kijken (https://nl.wikipedia.org/wiki/Witte_wieven) [Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 21-10-2023 7:31] Vox Clamatis in Deserto |
|
Wat ontrui van me dat ik dat niet wist. En dat terwijl ik de Heidenland tape wel had. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Maar wat is er verder nog zo gaaf aan dan? "Klinkt goed", "prima band"... ja zo ken ik er niet nog een paar want dat soort meuk sla ik lekker over. Minder irritant dan een Urfaust, maar verder wel saaier. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
quote: Krijg iets, terminaals. De review ook niet af weten te lezen. Een score van 91 voor een middelmatig album? Probeer via instagram ergens in te sliden joh. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Bands die 'rituelen' doen ipv een optreden, daar vind ik wel wat van Hafgufa |
|
Ik vind dit typisch een band die je live moet zien of het de moeite waard is om er iets van te kopen ( wat je dan ook tijdens dat concert doet ). Paar losse video's van een nummer hebben me niet overtuigd, die live in Rosenheimvideo klinkt wel aardig. Dus maar eens kijken of ze mijn centjes verdienen Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... |
|
Ik ken deze band eigenlijk nog maar sinds gisteren, en vind het allemaal vrij goed. Het nieuwe werk heeft wat Mgla-achtige trekjes, en als je bij dat geluid in de buurt komt ben ik meteen enthousiast. Ik zelf zou het duiden als: niet saai en juist wel goed. Moet zeggen dat ik wat verbaasd ben over al de negativiteit alhier. Winter is coming |
|
Wij zijn geen 18 meer Hafgufa |
|
Vind het ook een zwakke band. Uiterst middelmatige black metal die de hemel wordt ingeprezen juist omdat de band uit vrouwen bestaat. In het moderne metal genre heb je nog zo een voorbeeld; Jinjer. Muzikaal gezien matigheid troef. Maar omdat er een zangeres bij zingt die zowel grunts als cleane vocals gebruikt is het plots geweldig. Alsof ze het warm water hebben uitgevonden. Er is maar één goeie manier om om te gaan met hypes; negeren als de pest. |
|
Ik vind Jinger echt wel een stukje triester dan Asagraum. Maar wel met je eens dat zodra er meiden bij rondlopen "we" meteen een stuk minder kritisch worden. Dat gezegd hebbende, zal even een linkje posten van de Blood Cuntess. Die meid kan wel wat. Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... |
|
De spellingsfout is niet expres? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nope. De band heet Blood Countess en zij gaat door het leven als de Blood Cuntess. Heb het echt niet zelf verzonnen. Maar ze heeft een goeie strot, niks mis mee. Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |