|
Auteur: |
|
|
hallo, nicolas hier van serial butcher. voor degene die het nog niet wisten: wij hebben een nieuwe cd uit, je kan soundclips beluisteren op onze site: http://www.serialbutcher.com laat me maar weten wat je ervan vindt. ciao Edit: Paar schreeuwerige hoofdletters omgezet naar leesbare letters [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 13-11-2002 10:52] |
|
Klinkt zeer goed! |
|
dankjewel. in januari en februari treden we op in nederland, kom gerust eens kijken! nicolas |
|
je hebt het idee van de hoes gejat van GOD KILLER [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 13-11-2002 10:12] |
|
quote: inderdaad |
|
ja... ik ken SB al jaren.. erg gave band.. wil ze nog steeds een keer naar Nederland halen... serialmanntje, stuur mij eens een mailjte en het nummer "Dumped in bags"blijft mijn favoriete nummer Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: your wish is my command. dumped in bags spelen we wel niet meer. het nieuwe materiaal is immers nog 10x brutaler! |
|
Ik geloof dat ik Serial Butcher heellang geleden es gezien heb samen met Within Temptation... in Eke dacht ik... |
|
quote: dat is inderdaad heel lang geleden |
|
quote: whaaa, ik was daar ook ! Nu weet ik weer vanwaar ik die naam kende ! In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
news update: onze cd gaat uitgebracht worden door het amerikaanse DEEPSEND RECORDS! |
Index / Heavy Metal |