IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Soulcrusher 2019 Vorige pagina
DePil
Dawn of infinite fire
Usericon van DePil
Posted 08-10-2019 19:09 by DePil Wijzig reactieProfiel van DePilQuote dit bericht


En Faal hoe was het?


Pure Holocaust


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-10-2019 19:25 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2019 19:09 schreef DePil het volgende:
En Faal hoe was het?


Definieer "het".


... hoe de hazen lopen ...


DePil
Dawn of infinite fire
Usericon van DePil
Posted 08-10-2019 19:45 by DePil Wijzig reactieProfiel van DePilQuote dit bericht


Nou Soulcrusher. Ik neem aan dat je bent geweest.


Pure Holocaust


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-10-2019 19:52 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Neehoor.


... hoe de hazen lopen ...


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 08-10-2019 21:50 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2019 18:51 schreef faalhaas het volgende:
Zag dat dit jullie tweede podcast al was. Ahw.. we kunnen weer los in het ZM missers topic was mijn eerste insteek . Aflevering 1 toch maar eens helemaal beluisterd. Was best vermakelijk, moest af en toe wel een beetje gniffelen om jullie standpunten en ietwat waanwijze manier van praten


Onze insteek juist is om niet waanwijs over te komen. Gewoon twee redactieleden die een beetje aan het discussiƫren zijn over recente ontwikkelingen in de metalscene en ons perspectief daarop. Het is niet bedoeld als officieel standpunt van Zware Metalen of als officiƫle waarheid. We verwelkomen juist interactie met het publiek en zouden graag een segmentje toevoegen waarin lezers ons alternatieve denkwijzen geven of fouten corrigeren. Omdat we nu via Skype de gesprekken voeren, is interactie wat lastiger en daardoor krijgt podcast ook meer een talkshow-gevoel en dit zal ongetwijfeld een invloed hebben over hoe onze toon overkomt op de luisteraar. We orakelen zodoende wat over en weer.

Ik raad overigens aan om de podcast op minstens 1.5x snelheid te luisteren, dan is het een stuk tolereerbaarder.

quote:
Wellicht wat extra ruchtbaarheid aan geven dmv een apart topic?


Ik kan niet wachten op de "bestaat de frontpage nog?"-reacties!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen