|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
De afstand tussen Doro en mij was dermate groot dat er geen bier nodig was om niet te hoeven wegkijken. |
|
4 tientjes per dag, als je beide dagen gaat. Valt volgens mij wel mee. Maar als het programma niet je ding is is het al gauw te duur. Ik skip 'm deze keer ook weer. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kreator ipv Amon Amarth |
|
Ik vind het een goede ruil. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ja maar, misschien wel het enige open air metalfestival dit jaar! |
|
quote: |
|
Hotelkamer met ontbijt is gereserveerd. Mooi dichtbij in Van der Valk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Heb ik wel of geen zin om m'n eigen tienerself te gaan spotten in een 3+ uur durend filmpje? |
|
Maar niet heen gaan anders XXL tegenkomen, en die heeft nog een appeltje met mij te schillen N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
Ben je niet gewoon nog steeds niet de moeite van het doodschappen waard? |
|
Ga niet door, valse kaarten in omloop. Trouwens voor XXL N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
quote: Kun je nog cancellen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik hoop toch werkelijk dat je me niet zo laag inschat dat je reden hebt aan te nemen dat ik er in deze tijd niet voor zou kiezen de kamer tegen een iets hogere prijs te boeken met betaling bij aankomst en mogelijkheid te annuleren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik schat niks in, ik stel een vraag. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kamer is gecancelled. Tickets houd ik denk ik omdat die volgend jaar vast duurder worden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Kamer weer geboekt. Weer een ticket voor de zaterdag gekocht. Daar had ik namelijk ook een refund voor laten uitbetalen. Ja, ik weet dat dit niet het dynamo metalfest 2022 topic is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
De line up is me de moeite niet waard. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Voor mij de Zaterdag wel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Enkel Death Angel met Candlemass en Testament omdat je er toch bent. Nee, ik pas. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
En alvast een locker gereserveerd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
|
Afgezien van de wachttijden van tussen de 20 en 30 minuten voor een biertje en prijzen van 16 euro voor een pizza, 14 voor een hamburger (Ok, die werden later vanwege te weinig verkoop met wel 2 euro verlaagd) heb ik me prima vermaakt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik las ergens over matig/slecht geluid. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |