|
Auteur: |
|
|
Stront vervelende muziek soort! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Gekkie. Megamuzikaal. Fan van de George Clinton-gerelateerde dingen. Buiten dat en de oude Peppers-platen ken ik helaas weinig echte funk, nog niet echt de tijd ingestoken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
De purperen dwerg is en blijft ook wel very nice The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Prince da man. 3x live gezien en omver geblazen, Ook lekkah: When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Je kon ook weer niet normaal doen tegen Prince? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
|
Geintje, kwajongens natuurlijk. Ik heb prince twee keer gezien. Eerste keer met de gold tour en een stuk later, dat was toen hij alleen nog maar vrouwen in zijn band had. Iig. Ik kwam deze clip paarse regen, ik bedoel tegen op youtube. Geweldig, uiteraard. Wat ook vrij vet is, is dat prince tegen het einde aan ook nog eens los gaat op een synth basgitaar. Wat een gaafheid allemaal! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 16-06-2023 19:45] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Daar was ik ook. En dat wes heel, heel erg goed. Daarna nog 2x gezien, altijd goed, maar de Gold tour was ehm... goud. When your people matter, menstrual health matters |
|
Waar was dat ook alweer? Ik kan me nog goed herinneren dat er tijdens het nummer gold een enorme klap te horen was en erna allemaal van die gouden slingerdingetjes naar beneden kwamen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Was dst niet in Rotjeknor? Het was i.i.g. een grote zaal. Kippenvelmoment: "Seven" When your people matter, menstrual health matters |
|
De volgende keer zal ik mijn spellingschecker aanzetten. Ø voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk |
Index / Muziek algemeen |