|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kan me nog herinneren dat we het er nog over gehad hebben. Vooral over vermeende corrupte CD's van Osmose omdat die door Sony Music geperst worden. Nou vond ik een plek waar ze deze CD's (voor een groot gedeelte in de UK) bijhouden. http://uk.eurorights.org/issues/cd/bad/ (Heh, je ziet o.a. Dark Tranquillity en VNVNation genoemd) Hier alle infor snel op een rij: http://uk.eurorights.org/issues/cd/quick/ |
|
Hey tof! Handig, dank U ! |
|
Hier heb ik nog een mooie anti-Copy Control cd's site: http://www.fedge.net/emi/ Ik heb een schurfthekel aan zulke cd's! Bring The People Together |
|
Ook wel interessant in deze context: Franse rechter bestempelt beveiligde CD als defect Dus mocht je er een tegenkomen.. je staat goed in je recht als je er een zaak van maakt. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: zou wat zijn hehehe Je moeder. |
|
Mijn LP's doen het in de PC ook niet... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
oneee lp's nu ook al Je moeder. |
|
I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Dat is niet waar, dat er in Frankrijk zo'n uitspraak is geweest zal je een HEEL klein beetje helpen. Pas als er een precedent in Nederland is geweest heb je er echt iets aan. En zelfs dan kan een rechter nog iets anders beslissen, totdat het keihard in de wet staat. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ik heb een toffe Gamma Ray cd met als opschrift: "Do not copy, virus protected!" no text supplied |
|
ach ik heb toch geen geld voor cdees http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Op Pentagram van Gorgoroth staat zoiets als: Do not copy blablabla, it can result in serious violence. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Mooi, bedankt mensen voor de sites, ik heb ook een verdomde hekel aan zulke cd's. Ik wil al mijn cd's gewoon naar mp3 kunnen rippen en onbezorgt op mijn pc luisteren. Weet iemand of Immortal - Battles In The North beveiligd is? |
|
quote: Die is niet beveiligd. En dat is trouwens wat ik ook altijd doe.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Klopt, maar uit die uitspraak blijkt dat je wel een kans maakt (en alle vormen van redelijkheid in acht nemend ook nog stevig staat ook) als je op je strepen gaat staan. En het totaal aan gerechtelijke uitspraken vormen ook een basis voor ons rechtsysteem. Als een rechter iets heeft besloten dan is dat als argument aan te voeren voor dezelfde en soortgelijke zaken. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ok, maar als ik die cd in mijn brander stop wordt ie gelijk weer naar buiten gespuwd, en in mijn dvdspeler ziet ie hem niet. Nou ja, zal hem wel eens op een betere pc testen. |
|
UHmm volgend mij niet hoor maar ik zal wel ff voor je kijken |
|
Uhmm neej bij mij is ie niet beveiligd |
|
quote: ROFL!!! |
|
quote: Die laatste alinea klopt precies, alleen moet daar nog bij dat de uitspraken wel in het zelfde rechtsysteem gedaan zijn. Dus voor Nederlands is dat of het Nederlandse recht of Europese regelgeving, en volgens mij is die uitspraak niet aan de hand van Europese regels gedaan, dus dan houdt het snel op. De eerste alinea klopt ook wel, alleen sta je echt niet stevig op je strepen, hoor dat dus vanwege wat ik hier boven zei. Maar de kans is er wel, en in het kader van telkens verdergaande Europese samenwerking zal die ook nog wat groter zijn dan vroegah. Dit is tenminste wat ik er van maak na een trimester Recht (als vak, gelukkig niet als studie). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Trollman av Ildtoppberg geeft zijn cd's tenminste gratis weg. Property = Theft. Eigenlijk zou op elke cd software moeten staan die 5 cent overmaakt naar je PayPal account voor elke kopie die je er van maakt. Wil je als artiest nou geld verdienen, of dat mensen je muziek luisteren? this user is dead |
|
quote:Nou ja, ik doelde daarmee minder op het feit dat een Franse rechter al een uitspraak gedaan heeft en meer op het feit dat ons rechtsysteem minder beinvloed door allerlei lobbies en de Nederlandse rechter nog altijd veel uitspraken baseren op 'common sense'. En het is gewoonweg absurd dat je een gekochte CD niet in je auto af zou kunnen spelen.. dus denk ik dat je best een behoorlijke kans maakt. quote:Ja, dat zal steeds meer van belang gaan zijn. quote:Ik moet het dus ook doen met wat er is blijven hangen van het vak Recht voor BIK (Bestuurlijke InformatieKunde) vier jaar geleden. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ah, OK, ik dacht dat je bedoelde dat door alleen die Franse uitspraak je een grote kans maakte, maar nu snap ik het. Hehe, dit soort dingen (precedenten) zijn op zich nog vrij simpel, daar heb je echt geen studie Rechten voor nodig (waar dan wel voor?). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hocico heeft weer wat nieuws bedacht op de nieuwe Box: mocht je illegaal geld verdienen aan Hocico, of je dan zo vriendelijk zou willen zijn om wat geld over te maken op hun bankrekening, zelfs het nummer staat erbij no text supplied |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |