|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
dEUS - The ideal crash |
|
Beetje een Bart band. [Dit bericht is gewijzigd door Zwelglichaam op 14-02-2020 19:17] Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
abysoluut heel hun disco is ferm. Ook Grave Upheaval en Temple Nightside beurt geven? signature |
|
Ik merk dat ik de laatste jaren steeds minder fanatiek de underground metal wereld volg. Toch fijn als andere mensen dit voor je doen. Deze man heeft me echt al een paar hele vette albums laten ontdekken die ik vorig jaar heb gemist. Een aanrader! |
|
Maar hoe dan? Ga je af op de mening van een persoon die je helemaal niet kent (en wiens smaak je dus niet kan peilen)? Er zit namelijk nul seconden muziek in dat filmpje... Abonneren op bepaalde youtube kanalen en dan vluchtig door de muziek heen skippen werkt toch veel beter om een indruk te krijgen van een bepaalde band/album? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote:Dat heb ik ook. Daarom lurkte ik voorheen een keer in de paar weken/maanden, met een biertje en een plaatje op, een paar uurtjes op NWN!. Helaas is dat ter ziele en ontbreekt het bij de vervangers aan het zelfde Fingerspitzengefühl. Een Mysphering of Mgla zijn in mijn boekje echter geen ondergrond. Bij 'underground' denk ik aan de bands die Mythics en mikkasscar in de Black Metal-topic posten. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Zo werkt(e) dat bij recensies. Toen je geld voor nieuwe releases nog per muilezel naar de periferie van de negorij ging en het maar hopen was dat de postbode er geen vodka van kocht. Nee, dergelijke toewijding en geduld kennen Julie kijkbuiskinderen niet. Daarom is de scene dood en McDonaldiseerd. Alles moet snel en gemakkelijk. Maar even serieus, ik begrijp jouw punt wel, maar afgaan op recensies bij platen, boeken, films en ook wijnen is echt geen vreemde en exotische bezigheid, hoor. De dag- en weekbladen staan vol met dergelijke recensies. Ik koop met regelmaat een boek op basis van recensies, een wijn wil ook wel eens gebeuren. Een film zoek ik meestal indd toch wel de trailer op, en albums wil ik ook een paar tonen gehoord hebben, maar toch.. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik koop nog altijd af en toe eens een album op basis van hoes en titel. Gewoon zonder verdere voorkennis kopen en luisteren. Spannend en verrassend, al valt het geregeld wel tegen... |
|
Dit jaar deze band ontdekt, met een album uit 2019. Dankzij Spotify. Melodieuze death metal; zit goed in elkaar, de melodieuze stukken zijn mooi uitgewerkt, niet te pathetisch. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Jarenlang ook gedaan. Ging nog opvallend vaak goed. Twee verhuizingen in 2/3 jaar tijd later zit ik echter met meerdere verhuisdozen vol voornamelijk black metal, waarvan een deel de tand des tijds toch niet echt doorstaan heeft. Tegenwoordig probeer ik toch wat kritischer te zijn, Daarnaast zit ik ook geen gehele avond meer plaatjes te draaien.Andere/meer interesses, andere prioriteiten. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Ik zou het eerder black metal noemen. Al zit er zeker ook death metal in/doorheen. Mij te lief, te gepolijst, maar dat stuk met strijkers was indd wel mooi gedaan. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |