|
Auteur: |
|
|
Doe er een zanger bij zou ik zeggen, instrumentale muziek vind ik zelf zo snel saai worden. Al ben ik wel benieuwd hoor! [Dit bericht is gewijzigd door Ed op 05-12-2019 8:46] |
|
Stiekem ook best benieuw. Maar t halflegeglas mannetje in mij denkt dat ze t instrumentaal niet interessant genoeg kunnen maken. Idd gooi er een zangert bij When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik vermoed dat de 2 bassen in een hand al snel als een gimmick gaat aanvoelen bij mij. Meer mijn makke dan de hunne When your people matter, menstrual health matters |
|
2 bassen hoeft niet een gimmick te zijn, het kan echt wel iets speciaals ervan maken. Bij Beyond Belief gaf het ook wat extra, Necromantia kwam er ook prima mee uit de verf, en eigenlijk is Apocalyptica ook uit basinstrumenten opgezet. En Big Bottom van Spinal Tap is natuurlijk gewoon helemaal fantastisch lampje |
|
Dat van spinal tap was ik helemaal vergeten. Net terug gekeken. Iedereen speelt bas en de bassist heeft voor de zekerheid een basgitaar met twee halzen. Godver... Maar goed, zonder een noot gehoord te hebben ga ik er vanuit dat ik de muziek van Quadvium niet ga trekken, zal wel erg technisch gepiel worden. En gitaar synth, maar hij speelt ook gitaar. Ook met twee halzen? Ik ga er tzt wel even naar luisteren, want het zal ongetwijfeld enorm goed ingespeeld zijn en nou dat was het. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Hahaha ! Drop mic. Klaar. Punt. Ik ben toch wel oprecht benieuwd. Inderdaad, zal vast wel technisch hoogstand zijn. Maar zolang het geen saaie showcase van 'kunnen' is, en daadwerkelijk progressief in de term van nieuwe wegen ontdekken, dan zou ik het best wel eens heel tof kunnen vinden. Maar als het een veel te netjes klinkt, dan geef mijn portie maar aan fikkie. lampje |
Index / Heavy Metal |