|
Auteur: |
|
|
Afwezig. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
https://www.nederweert24.nl/2020/03/27/voorbereidingen-bospop-2020-gaan-door/ quote: Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Had het gisteren al gelezen. Vraag me toch af of ik zo snel al vol in de massa van mogelijke coronahaarden zou willen vertoeven. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
30.000 bezoekers ofzo toch? Dat gaat niet door. Daar kun je wel een kratje bier op inzetten. Bovendien zullen er mogelijk nog artiesten afhaken. Persoonlijk vrees ik zelfs nog voor Wacken met 85.000 man van over de hele wereld. Tenzij dit virus opeens verdwijnt zodra het warmer wordt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als De Dijk en Blof (ja echt!) de enige leuke bands zijn, haak ik wel af. Je moeder. |
|
'Ja echt'? Niets mis mee. Enkele van de weinige nederlandstalige bands die ik goed trek. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Idem. Je moeder. |
|
Live ook bijzonder sterk. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik heb wel eens een live album van De Dijk geluisterd maar ik vond er maar weinig aan. Lag meer aan de nummers die ze speelden dan de inzet overigens. Blof is sowieso niet te doen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zoutelande Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Blauwe ruis! Je moeder. |
|
quote: Blijft toch een cover. Blauwe ruis is wel een goed nummer van hen, ja. Geen fan, echter. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Is al je wansmaak aan spinvis opgegaan? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Index / Concerten |