|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
kennen jullie al? nieuwe wordt groot nog? Air, Manson, Korn, ...Robyn signature |
|
dit is best goed gedaan signature |
|
JAAAA!!! Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
Dit gaat mijn jaarlijst van 2020 niet halen. Hafgufa |
|
quote: +veel. wat is dit kut zeg. |
|
Zeker niet slecht, maar iets te "gimmicky" voor mij. Het verrassingseffect is er vrij snel van af. De nu-metal/industrial metalpassages zijn vrij middelmatig en de poppy harmonieuze stukken (in Concrete zit een The Beach Boys-achtige passage) maken ook niet echt indruk. Dan moet ik zeggen dat die nieuwe Code Orange-single (Underneath) de nu-metal/industrialsound een stuk overtuigender brengt. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 12-01-2020 17:11] |
|
Nope, dit is het niet. Veel te druk en modern. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
okay wim Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Als ik dit hoor, maar vooral als ik de clipjes zie, stel ik me daar zo'n foute sugardaddy/Weinstein/Hoeybergs figuur bij, die aan sofa-sollicitaties doet, en veel geld tegen een project van één van z'n favoriete popjes heeft gesmeten in een wanhopige poging om hip en 'sexy' over te komen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: helemaal akkoord, net daarom interessant signature |
|
Ik ben het hier niet mee eens, klinkt niet iets als ik, beton 10. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Woorden moeilijk zin maken begrijp je cement. signature |
|
quote: Lol! Ik ga er geeneens naar luisteren. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Heel verstandig. En anders minstens wachten tot je hersteld bent. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
signature |
|
En zoveel ook. Wel twee in totaal. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Tom zijn bijdrage niet vergeten signature |
|
Wat is de volgende stap? Een recensie van de aankomende Grimes-plaat op Zware Metalen? |
|
Ik vind dit ook maar niks. Sorry Bart. |
|
is ok Grimes, wat is een Grimes? effe opzoeken signature |
|
O. dat kan kutter. Vaporware witch house nog dingetjes. Op 8 januari 2020 maakte Grimes via Instagram bekend dat zij en Elon Musk een kind verwachten HUH? oja gitaar nja, ik haat dit niet. Nieuw album uit blijkbaar in 2020. Misschien inderdaad maar eens reviewen. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-01-2020 19:58] signature |
|
quote: Inderdaad haha Bart de fucking redactie-poser an evil incarnation of DEATH! |
|
lekkere BM invloeden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Play Destroy is best een lekker nummer. De rest is vrij kut. |
|
quote: HEY!!!! Dat is mijn taak al Hier had uw advertentie kunnen staan! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |