![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tja bijzondere ontwikkeling. Pedojagen is het nieuwe potenrammen? Waarbij de pedojagers stiekem zelf ook weer pedo blijken te zijn? ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
https://www.ad.nl/show/groot-nieuws-in-sinterklaasjournaal-goedheiligman-biedt-excuses-aan-voor-verleden~a9b0c63e/?fbclid=IwAR0hK2jk3x81tyzSnWXAByGiTyU6EOWb42IMRjc4f6A2OqIEEQi4bU7nc6k Ik dacht even dat het een grapje was, maar dit is serieus, he. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Dan maar weer gewoon dreigen met eeuwig branden in de hell ofzo? ![]() |
|
Of er gewoon helemaal mee kappen. Het is wachten op iemand die zegt: die Sint, die is wel erg blank, hè. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Wim, het gaat over het feit dat de Sint vroeger stoute kinderen in de zak meenam naar Spanje. Tegenwoordig doet hij dit niet meer en tevens biedt hij z'n excuses aan voor het feit dat hij dat in het verleden wel deed. Dit gaat niet over de geschiedenis van het sinterklaasfeest an sich. ![]() ![]() |
|
Dat zou je zeggen, hè. ![]() Ik geloof er niets van, hehe. Alle tradities moeten KAPOT! Ik neem straks een Nederlandse vlag als avatar. ![]() ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Ik ben er niet zo goed in, maar dit was mijn vorm van sarcasme, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Je gebruikt bijna nooit sarcasme, waardoor het lastig te herkennen is. ![]() ![]() |
|
quote:Er zitten zo veel dubbele lagen in de posts hier dat t wel Incepion lijkt. Met t risico uitgelachten te worden of d00000h te horen te krijgen: het Sinterklaasjournaal maakt heel veel referenties naar recente zaken die spelen in de Nederlandse samenleving. Dit was dus volgens mij een referentie naar slavernijverleden, niet naar de traditie met de zak. Zo deden ze ook referenties aan de Moorkop vs de Bosche bol, referenties naar boerebprotesten etc When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ja, daarom. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Nou dan snap ik er helemaal niets meer van hier ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
r/woosh ![]() |
|
quote: Ik denk dat in de tijd dat de Sint zijn werkzaamheden begon er nog niet zoveel geschminkte goedheiligmannen waren dus zo gek is het niet dat ie blank is. En hij leeft al bijna net zo lang als jij ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Z'n religiegenoten legen hun zak nu enkel nog in kleine kinderen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ik had het tegen Slegthyd, jouw post gemist, lol. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Daar gaan we weer! ![]() https://www.at5.nl/artikelen/205790/opvallende-feestverlichting-moet-straks-bij-de-gemeente-aangemeld-worden?fbclid=IwAR2yFG_rHr1_JZu-9eDMZEKrJOJCFovKCxOZh50bBTi-6rvB-CO25upRmik Binnenkort moeten de lampjes ook nog eens 1.5 meter afstand houden van elkaar! Denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 25-11-2020 21:40] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Eerst moesten ze een vergunning hebben, nu enkel melden. Wat is het probleem? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Mesnen met gewoon een huis hoefden geen vergunning te hebben. En nu dit: "Versierde huizen Als de nieuwe aanmeldplicht echt ingevoerd wordt, dan moeten bewoners van huizen met meer dan 1 vierkante meter lampjes, of met feestverlichting die meer dan 10 procent van de gevel bedekt, hun versiering ook bij de gemeente melden." Dat is blijkbaar nieuw. En: "Extra regels in Centrum In stadsdeel Centrum komen aanvullende regels, omdat daar ook de UNESCO werelderfgoedstatus wordt meegewogen. De extra regels gaan over vorm en uitstraling van de feestverlichting. Zo komen er extra voorwaarden over de kleur van de feestverlichting aan de gevels, zodat de verlichting bijdraagt aan het straatbeeld en dit niet verstoort." De kleur. Echt... Wacht, wacht! Straks verboden, witte lampjes. ![]() ![]() ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Deugkneuzen doen alleen aan zwarte verlichting. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Zwarte verlichting? Bestaat dat? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Nu denk ik aan blauwe ruis. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
black lights matter. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Dat is wel gaaf spul. Doet me denken aan sarasani, een coffeeshop waar ik in de jaren tachtig wel eens te vinden was. Allemaal black lights achterin die zaak. Heel weird als je naar de klote was. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Black Lights Matter! signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |