|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Blasphemy verkocht, rest nog beschikbaar! Je moeder. |
|
ben jij een Small? signature |
|
Als je de mouwen eraf knipt en er ff de aansteker aanhoudt zodat de boel niet gaat rafelen dat koop ik er wel een paar over. Ik ben 1.85, dus geen idee of dat gaat werken. Oh S, nee dat gaat niet werken. Miscshien voor de kat. :') [Dit bericht is gewijzigd door Zwelglichaam op 26-02-2020 19:01] Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Ik ben niet groot, maar stik in een m shirt. Ik heb een jas en daarin staat vermeld: FR L DE L US M Murica, lol! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: 1.76 / 69kg. Me tiny. Je moeder. |
|
quote: Ben je dikker geworden? Geen wandelende lucifer meer? :v Ik heb der ook 17kg bij ten opzichte van vroegah trouwens. :') [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 27-02-2020 10:28] Je moeder. |
|
quote: Verschil zit hem rond de middel denk ik. Je moeder. |
|
quote:Petite is toch wel mijn favoriete rubriek bij de welbekende kanalen. Nee, ik ben nog steeds ontzettend straque, maar wel lang. Je shirts zijn naveltruitjes voor me, en daar heb ik er al genoeg van. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: 1.74 / 64 kg hier. Me tinierrrrr, lol. Ik haat shirts die strak zitten en niet alleen bij het middel, hehe. Flodder shirts ftw en niet van die tv serie. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
maar dan ken je je waar niet goed tonen Wim. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Lol. Ik ben 50 en altijd al vrij vervallen geweest. Dat hoef ik niet te showen. Maar dat ben ik, ja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Gast, hanteer jij jaren '90 normen voor pasvorm? Ik ben 1.92 bij 83 kg en draag M of L shirts / overhemden. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Ik gok op jaren 80, lol. Grote shirts voor een klein mannetje, ik hou er van. Kijk, dit ben ik met mijn favoriete shirt. Pardon Lul: TAXI! DIKKE DAME! Ziet er niet uit? Interesseert me niks. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:De enige correcte instelling als het aankomt op uiterlijk vertoon. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Ja idd, 1.82 bij 65 en ik ben een buitengewoon knappe vent met shirts in maat S. |
|
Holy shit man, ik ben 185 bij 85 en behoorlijk slank. Passen jullie door de brievenbus? D: Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Nee, best een breed skelet zelfs. Wel een hoge verbranding. Alles is relatief natuurlijk. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Ik pas wel door de brievenbus. |
|
quote: DIKKE VROUW toch ? |
|
Oja. Ik lees hem zelf niet zo vaak, natuurlijk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Froot of the loom shirts bij de boni. 1,99 per stuk, alleen nog witte. 3 stuks gekocht. 3 x L. That's right, motherfuckers. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: ʍnoɹʌ ǝʞʞıp [Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 27-02-2020 17:52] |
|
quote: 1.92 en dan een M. Jij loopt graag met je navel te koop. :') Heb je nog een navelpiercing ook? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: In hoeveel stukjes? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |