|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hopelijk heeft Arnie een upgrade gehad; want een T-800 die een T1000+ verslaat kan technisch gezien natuurlijk niet. Leuk Transformer-achtig wapen overigens. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heftig ik hoop maar dat de film snel uitkomt |
|
Hmz, arnie kan opgedoekt worden. |
|
Gelukkig doet Arnie mee () Vind ik namelijk bij Predator ook, 1 is wel goed, 2 is minder, Arnie deed niet mee |
|
Ok, Predator 1, Terminator 2, Total Recall. Sci-fi action met een hoofdletter! |
|
Arnie staat bij mij in het lijstje van Beste Acteurs |
|
vette shit, arnie rules |
|
quote:Ja zolang hij moordende machine mag spelen wel ja .... |
|
ja, emo rollen is niets voor hem.. hij moet robots of domme krachten spelen... commando rules |
|
Dit gaat heersen, ik vind terminator2 nog steeds 1 van de betere actiefilms! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Conan the barbarian! |
|
Ja, zelfs ik ben verkocht, want Terminator is . Ik was 11 of zo toen ik deel 1 voor het eerst zag, zelden zoiets spannends gezien . |
|
quote: Als deel 3 in de videotheek ligt huur ik hem vast wel een keer. Maar ik heb het totaal niet op van die geile Hollywoodiaanse actiefilms. |
|
Hey, man, het is TERMINATOR, man. TERMINATOR!! Heh, laat maar . [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 10-11-2002 14:02] |
|
quote:Duidelijk. Het is TERMINATOR! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Youououououououu couououould beeeee mi-i-i-i-i-ne Hahahaha, ok, fijne jeugdherinneringen, en het is Terminator.. |
|
I'll Be Back |
|
quote: Dat is toch uit die film dat ie in die tvshow terechtkomt waarin ie een stel gekken moet zien te overleven?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: neej, dat is Running Man of zow....I'll Be Back is uit Terminator |
|
quote: Heh, total fuckin'crap. Maar ik ga hem wel kijken. Want het is Terminator! |
|
quote: Nee, ik weet het zeker, is uit Running man, vlak voordat ie die tunnel ingelanceerd wordt zegt ie tegen die presentator "I'll be back". En als ie terugkomt hoekt ie die presentator in elkaar. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ok, jeugdsentiment, nostalgie e.d. Ik ga hem ongetwijfeld ook kijken |
|
quote: Hasta la Vista, loudmouth . |
|
quote: hmm...nou weet ik het ook niet meer....anders kijk ik Running Man nog wel keer, heb hem op video (kan ik gelijk Terminator 2 kijken, heb ik ook, kan ik kijken wie er gelijk heeft ) |
|
quote: Ik heb niet voor niets een loudmouth heh En ik weet zeker dat "I'll be back" voor het eerst in The Running Man voorkomt, idd als hij die tunnel in geschoten wordt zegt Arnie dat tegen de presentator. Fok! Of was Terminator I eerder? En zegt hij daar wel "I'll be back!"? Damned.. Nu twijfel ik ook [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 10-11-2002 14:24] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |