![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Btw, water al 2 jaar in een jerrycan. Legionella ftw. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Spannend! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Voor een deel van de ZM'ers zal een grootschalige uitbraak en bijbehorende quarantaine niks uitmaken gezien het sociale isolement van deze figuren. ![]() |
|
Dus ZM blijft met jou opgescheept zitten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() Is ook! En dan hebben we het over twee, drie... if that! ![]() De kakkerlakken van de metal! Mooi! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Of wij zijn die drie! ![]() ![]() ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Alles om jouw uitzichtloze leven een kleintje beetje kleur te geven. ![]() ![]() |
|
Knus! ![]() ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Hoeveel Influenza doden per jaar? Ga niet mee in deze mediagekte. Ik had meer van je verwacht. ![]() Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
quote: Preppen voor gevorderden. ![]() |
|
Het begint allemaal best wel een gedoetje te worden. Bij ons op het werk mocht je al niet meer naar China reizen voor werkzaamheden, en nu is er ook een oekaze uitgevaardigd dat mensen die de afgelopen weken in Noord-Italië op vakantie zijn geweest tot nader order thuis moeten werken. Zelf word ik nog niet ziek, al zou ik het proberen, dus vanuit mijn persoonlijke perspectief vind ik het schromelijk overdreven en het sterfte-percentage lijkt me ook niet bijzonder verontrustend. Aan de andere kant, dat percentage is ook maar 'scorebordjournalistiek' - ik ben niet ter zake kundig en kan de gevolgen niet overzien. Het is erg gemakkelijk om vanaf de zijlijn te roepen dat alle maatregelen onzin zijn, maar als er geen maatregelen genomen worden en van alles en nog wat loopt compleet vast in de gezondheidszorg vanwege de toevloed aan patiënten, is het land natuurlijk ook te klein. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Op ons werk zo'n poster met richtlijnen om verspreiding te voorkopen. Inclusief uitleg over hoe je moet hoesten en niezen ivm rondvliegende ziektekiemen. Misschien moeten ze ook even de stekker uit dat apparaat halen waar hij boven hangt: ![]() En zorg ook even dat de handdoekjes en desinfecterende gel waarover op de poster wordt gesproken in de betreffende ruimte aanwezig zijn. Maarnee, da's vast te duur en de baas heeft met het ophangen van een poster vermoedelijk al voldaan aan de wensen van de overheid. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Gisteravond bij nieuwsuur vond ik dat de woordvoerder een duidelijk verhaal af stak. Vooral inderdaad dat de maatregelen vooral bedoeld zijn om overbelasting van de ziekenhuizen te voorkomen. Ik vind niet dom. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote: Ja, maar..... In ons land hebben we goede gezondheidszorg. ![]() Op het huidige niveau inderdaad (nog) geen probleem maar mensen staan er geloof ik niet zo bij stil dat bij een grotere uitbraak niet voldoende bedden en zorgpersoneel in de ziekenhuizen aanwezig zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Nou, fijn werkgelegenheid voor de bouwsector dan. Als iedereen behandeld is nabuiken in revalidatiecentrum De Blije Zorgverzekeraar. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
Wel lachen, als je nu je neus snuit of kucht in de rij bij de supermarkt zie je ze voor je allemaal ineenduiken. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Klinkt allemaal weer als gejank om niks, net zoals weeralarm code geel. Maar gezien er veel onbekend is, snap ik wel dat de overheden voorzichtig zijn. Blijkt er meer aan de hand te zijn dan zit iedereen weer te janken dat er niks is gedaan. Je moeder. ![]() |
|
quote: Die krengen moeten ze sowieso verbieden. Je moeder. ![]() |
|
quote: Inderdaad, onhandigste pisbakken aller tijden! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Vreselijke lawaaibakken zijn het. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik ben een slecht mens. Dit is echt genieten. https://www.ad.nl/dossier-coronavirus/chaos-op-cruiseschip-door-coronavirus-vechtende-passagiers-crew-gebruikt-pepperspray~a0d934d7/ That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. ![]() |
|
Slechte band kan natuurlijk ook. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Njah, na het 7-miljoenste couplet van de klassieker 'Potje Met Vet' kan ik me er iets bij voorstellen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
https://www.destentor.nl/deventer/katholieke-kerken-in-oost-nederland-wapenen-zich-tegen-corona-geen-handen-schudden-en-extra-bidden~a5986f1b/ Meer bidden!!111!1one Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |