|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat lijkt me toch meer een taak voor je moeder om nieuwe te vinden.. toch? Ik wens je veel succes, want het is heel erg uitverkocht.. misschien kun je kijken of je ze in Hof ter Loo (Antwerpen) kunt gaan zien? Pfff... dat zou mijn moeder moeten flikken. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
aaaaaargggghhhhhhh alweer nightwish? |
|
Men worde er teugenwoordig gek van, die overdosis goffik! sebinsagoil |
|
quote:Post dan niets, zeur... En trouwens.. Nightwish is nog altijd darkwave bij mijn weten en absoluut geen 'gothic'. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: je wilt toch niet zeggen dat het metal is... |
|
Nightwish was gister geloof ik nog gothic-metal, door andere fantasy-metal genoemd. Naja, loze post, nightwish zuigt. |
|
het ging over kaartjes en niet over de vraag wat voor soort muziek ze maken Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:idd reageer nou eens niet als je niks te zeggen hebt. Hier gaat het om kaartjes voor dit concert. Er zijn andere algemene NW en AF topics om het over je mening te hebben! |
|
Dat wordt flink rondposten...de conserten die ze geven zijn allang uitverkocht. Je hebt je moeder hartelijk bedankt neem ik aan? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
[beetje off-topic mode] Waarom heeft je moeder ze eigenlijk weggegooid [/beetje off-topic mode] Ah trouwens, als je iets over jezelf wil vertellen wat wij allemaal niet erg zullen vinden kun je terecht bij het nieuwe users topic: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3653 En voor foto's (wat de meeste hier helemaal leuk vinden) kun je terecht bij: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3966 Veel plezier, ik wacht af Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
nightwish zuigt ook maar ik ga voor after forever ook al iz t meer voorprogramma zucht naja oke bedankt voor de aand8 |
|
er zijn zat after forever concerten geweest en je gaat naar een met nightwish en je vind het niet eens leuk.... |
|
problemen mee? ik ben bijna op elk AF concert dus ook op deze. |
|
quote: wahaha, nee absoluut geen problemen mee hoor. heb after forever zelfs ook vrij vaak gezien, waardoor ik al genoeg van deze band heb gekregen. zo bijzonder is het ook weer niet. |
|
ik ga ook: herkenbaar aan een ranzig deathmetalshirtje as usual Je moeder. |
|
sorry ik mag nog een concert uitzoeken waarbij ik backstage wil van sander best wel kewl en de 26e waar ik nog geen kaartjes voor heb maar die krijg k nog wel op 1 of andere vage manier van iemand door heel lief te zijn wat ik wel kan dan kan k dr backstage passen van maken omda mijn lieve papa de gasten van mojo kent nu alleen nog de kaartjes kutzooi ik smeek iemand kaartje? |
|
quote: ehh we steken geen middelvingers op naar soepie! |
|
nope.. |
|
mag ik eens in mijn leven chagerinnig zijn en geen zin hebben in commentaar ik heb net te horen gekregen dat mn beste vriend heeft net zelfmoord gepleegd probeer een beetje hier mn tijd te dooien en r nie aan te denken maarja kan beter nie op t forum zitte als k chagerinig ben duz excuses |
|
quote: ten eerste gecondoleerd met je vriend. echt heel erg naar voor je. ten tweede, het afreageren op anderen is zinloos, ten derde er zijn andere topics voor als je over die zelfmoord mocht willen praten. en ten vierde, ja suc6 met je kaartjes, ookal klinkt dat nu stom. [Dit bericht is gewijzigd door Demogorgon op 12-06-2002 21:48] |
|
ik weet t van t afreageren ohr sorry was beetje pissed is namelijk de 4de die ik 2 weken verlies maja k ga maar verder janken en xal jullie nie meer lastug vallen en bedankt liefs, mar |
|
ik heb een kaartje!inmiddels gekregen dus thnx voor de aand8 liefs, mar |
|
quote: oke dan!!!! slotje? |
|
Misschien zouden we er een topic van kunnen maken waarin iedereen die allemaal naar dat concert gaat zichzelf op een lijstje zet ...of zo... "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
quote: dit topic kan je daar toch voor gebruiken..... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |