IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Sielunvihollinen (Finse black)
Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 18-03-2020 17:14 by Diarrepelsteeltje Wijzig reactieProfiel van DiarrepelsteeltjeQuote dit bericht

Maar dat maakte de naam vermoedelijk al duidelijk. Voor de liefhebbers van flink ruizige, rechttoe rechtaan black. Met het laatste album is de productie trouwens wel wat beschaafder geworden, net zoals de meeste Finse black de laatste jaren helaas wat de rauwe randjes verliest. Ook omwille van songwriting ben ik zelf meer liefhebber van de eerst helft van de discografie dan de tweede.

Favoriet nummertje:



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 19-03-2020 13:36 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

vroeger nog redelijk wat naar deze band geluisterd, maar daarna uit het oog verloren... ik hou ook erg van de gruizige stijl, dus weer even opfrissen dit


Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 19-03-2020 14:02 by Diarrepelsteeltje Wijzig reactieProfiel van DiarrepelsteeltjeQuote dit bericht

Pak behalve het meest recente album ook zeker de single "Aseenne nostakaa" even mee via hun Bandcamp.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 20-03-2020 11:22 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Blijft een fijne band


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 20-03-2020 12:13 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

Ik luister 't niet meer na hun 1e demo.
Veel te toegankelijk geworden.


That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 20-03-2020 12:29 by Diarrepelsteeltje Wijzig reactieProfiel van DiarrepelsteeltjeQuote dit bericht



Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen