IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Volcano
Shadowjin
ESP Belongs To Me.
Usericon van Shadowjin
Posted 18-07-2001 0:16 by Shadowjin Wijzig reactieProfiel van ShadowjinQuote dit bericht

Ja hallo ik ben nieuw hier elmar kent mij wel

maare ik heb gister bij W&W op tmf een band gezien die "Volcano" weet iemand een site over hun of waar ik mp3's kan downloaden (nee niet audiogalaxy dat zuigt) ik denk dat ze chinees/japans zijn ze zagen er wel oosters uit alvast bedankt


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 18-07-2001 0:27 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

probeer dit is:

www.indevulcanoermee.com


Bazzio Attacks!!!


Shadowjin
ESP Belongs To Me.
Usericon van Shadowjin
Posted 18-07-2001 15:24 by Shadowjin Wijzig reactieProfiel van ShadowjinQuote dit bericht

Ja erg leuk *NOT* ik ben wel serious dus als er nog enige normale mensen zijn die wel normaal kunnen doen.

nou bedankt.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 18-07-2001 17:06 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ik heb het ook gezien, persoonlijk was ik er niet erg kapot van. Het zag er nogal 'oud' uit.....ik weet verder niets van deze band, sorry.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 19-07-2001 0:08 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

hee san, hoe is het??? leuk dat je je ook heb ingeschreven.......


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 19-07-2001 0:15 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

ja agresion is best wel goed.......


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen