![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Het waren andere tijden. Til het op, keer het om en zet het neer. Dan kijk je er heel anders tegenaan. |
|||||||||
|
"Welkom" I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich |
|||||||||
|
Dank! Til het op, keer het om en zet het neer. Dan kijk je er heel anders tegenaan. |
|||||||||
|
Op naar de 50, Wim. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 27-07-2024 20:20] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
22 nu, jeempie. Ik heb mijn oude account nog, dus ik zag al dat er nog niets nieuws in onzin gepost is, ik hou het in de gaten. Til het op, keer het om en zet het neer. Dan kijk je er heel anders tegenaan. |
|||||||||
|
Het gaat niet heel hard. Dan maar een statement tussendoor. Til het op, keer het om en zet het neer. Dan kijk je er heel anders tegenaan. |
|||||||||
|
quote: 48! Til het op, keer het om en zet het neer. Dan kijk je er heel anders tegenaan. |
|||||||||
|
Ai.. Knifey heeft de tand des tijds niet doorstaan constateer ik. Remember Knifey Winter is coming |
|||||||||
|
quote:Ik had die gehele user/nick nog nooit gezien. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
quote: Dit was nog eens een goede post I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich |
|||||||||
|
Aangenaam, mijn naam is Raven(ja echt), 35 jarig, Brabants, klein, 1,57m,vrouwelijk langharig tuig. Liefhebber van de zwaardere metalen; Immortal, Marduk, Darkthrone,1349,Ancient, Burzum, Dark Funeral, Gorgoroth, God Seed, Taake, Tsjuder, oude Samael, Sargeist, Mgla, Ancient North, Nargaroth, Watain, Absu, Armagedda,Rotting Christ, Batushka oftewel Patriarkh,Impaled Nazarene, Great Vast Forest, Lord Valtgryftåke,Bekhira, Asbel, Dusk Lurker, Parusight,Till, Type O Negative, Carnivore en nog zooo Veel meer bands. Oorspronkelijk gestart rond mijn 10e levensjaar in de goth scene. Bands waar ik nu nog steeds naar luister: Fields of the Nephilim, Virgin Prunes, Corpus Delicti, Mephisto Walz, Sisters of Mercy, Bauhaus, Siouxsie and the Banshees, The Cure Verder luister ik ook naar Emma Ruth Rundle (vooral het project met Thou maakt mij heel gelukkig) Sixt June, Lebanon Hanover, Linea Aspera en Hante. Dungeon synth heeft ook mijn interesse maar daar moet ik nog eens wat dieper in duiken. Muziek is absoluut een levensbehoefte. Verder leid ik een heel burgerlijk bestaan en ben ik gesteld op mijn rust. Ik ben moeder van een zoontje van 2,5 waar ik gelukkig iedere dag voor mag zorgen en daar ook mijn voldoening uithaal. Bezigheden als een goed boek lezen, schilderen, concerten bezoeken komen nog steeds voor maar bezoekjes aan de kinder boerderij, dierentuin en speeltuin gaan nu eenmaal voor Ohja recent plaatje omdat Tanteloos het vriendelijk opperde; ![]() Tegenwoordig ruil ik de lenzen wel eens in voor een bril ![]() Ik heb geen idee hoe ik de foto's kleiner krijg. |
|||||||||
|
Welkom dan maar. filosofem | psychonaut | | https://www.last.fm/user/with-no-name |
|||||||||
|
Til het op, keer het om en zet het neer. Dan kijk je er heel anders tegenaan. |
|||||||||
|
![]() Succesvol weggetrolled sinds Zaterdag 15 December 2001 - 18:09.59: VAMPIE, Karnivoor, Flebbie, Dwaallicht, Heresie, Mental, Forever After, Slechtheid, Fusion, Snaack. |
|||||||||
|
Vers bloed is wel welkom hier. Mocht je slechts over muziek willen keuvelen en geen geduld voor wappies hebben, open de nieuws- en politiektopics dan vooral niet. [Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 01-01-2026 11:53] Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
Niet te doen inderdaad die zure retardo's die in de nieuws- en politiek topics full retard gaan op briefjes van Jan. En dat is slechts één voorbeeld. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: Wappies. Wappie in je broekje, rechtse zuurlinkse. Beter mijdt ze dat elitaire gezever van jou als ze down to Earth is. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
Nu nog voorstellen in een voorsteltopic.. Wel zn 10 jaar te laat hehe Edit: heeft tandeloos weer een nieuw iemand om te stalken dat wel. Goed begin van 2026 [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 01-01-2026 12:03] Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Zag laatst een Cornelisse vrachtwagen rijden. Was jij dat? Succesvol weggetrolled sinds Zaterdag 15 December 2001 - 18:09.59: VAMPIE, Karnivoor, Flebbie, Dwaallicht, Heresie, Mental, Forever After, Slechtheid, Fusion, Snaack. |
|||||||||
|
Leuke bands en bonuspunten voor Fields of the Nephilim - welkom! |
|||||||||
|
Wappies is zo eerste drie maanden 2020. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: Dankje! Vind je McCoy's side project The Nefilim ook goed? |
|||||||||
|
Welkom aan de misschien wel jongste gebruiker! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Welkom! |
|||||||||
| Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
| Index / Algemeen |