![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
6 juli ? Hmmmzz waarom vallen alle festivals zo'n beetje op die datum ? Graspop, Jamrock (waar ikzelf moet spelen op 5 juli), Molenrock open air (waar ik dus op 6 juli speel) etc etc .... maw: ik niet ... ![]() |
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!! EPE!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ff serieus: misschien dak ook wel ff kom... (ik woon ook in epe ![]() I smoke 2 joints before I smoke 2 joints and than I smoke 2 joints ![]() ![]() |
|
Helaaaaaas dan zit ik in italie in de zon ![]() ![]() ![]() maja ik zal ff kijken liefs ![]() mar ![]() |
|
hehe ik ben er vast ook wel ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Daar houd ik je aan. We spreken wel wat af. ![]() ![]() |
|
de gitarist had toch een ongeluk gehad ofzo en ze zouden pas na de zomervakantie weer optreden ofzo ![]() meende dat ergens te hebben gelezen ... Je moeder. ![]() |
|
quote: Klopt, er zijn 3 optredens afgelast. Maar ze treden inmiddels weer op! Dus dat optreden gaat wel door. ![]() ![]() ![]() |
|
Epop was Loos.......wel gaaf.....maar vooral LOOS!!! ![]() heb achteraf toch wel naar me zin gehad... ![]() |
|
Ik vond het wel zwaar OK. Alleen jammer van die kotspartij op de plee de volgende dag... ![]() ![]() |
|
hehe zuiplap ![]() kvonnet eigelijk vrij ![]() Je moeder. ![]() |
|
Ik heb zelfs bij Skik vooraan gestaan geloof ik. ![]() ![]() |
|
ik heb nog nooit van def-act gehoord. wat voor muziek is dat?ik gok op hardcore. ![]() |
|
Moderne Machine Head/Pantera thrash zou je het kunnen noemen, beetje hardcore zit er ook wel in(zelfs een beetje nu metal ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |