![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Auteur: |
|
|||
|
6 juli ? Hmmmzz waarom vallen alle festivals zo'n beetje op die datum ? Graspop, Jamrock (waar ikzelf moet spelen op 5 juli), Molenrock open air (waar ik dus op 6 juli speel) etc etc .... maw: ik niet ... |
|||||||||
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!! EPE!!!!!!!!!!! ff serieus: misschien dak ook wel ff kom... (ik woon ook in epe I smoke 2 joints before I smoke 2 joints and than I smoke 2 joints |
|||||||||
|
Helaaaaaas dan zit ik in italie in de zon maja ik zal ff kijken liefs mar |
|||||||||
|
hehe ik ben er vast ook wel Je moeder. |
|||||||||
|
quote: Daar houd ik je aan. We spreken wel wat af. |
|||||||||
|
de gitarist had toch een ongeluk gehad ofzo en ze zouden pas na de zomervakantie weer optreden ofzo meende dat ergens te hebben gelezen ... Je moeder. |
|||||||||
|
quote: Klopt, er zijn 3 optredens afgelast. Maar ze treden inmiddels weer op! Dus dat optreden gaat wel door. |
|||||||||
|
Epop was Loos.......wel gaaf.....maar vooral LOOS!!! heb achteraf toch wel naar me zin gehad... |
|||||||||
|
Ik vond het wel zwaar OK. Alleen jammer van die kotspartij op de plee de volgende dag... |
|||||||||
|
hehe zuiplap kvonnet eigelijk vrij Je moeder. |
|||||||||
|
Ik heb zelfs bij Skik vooraan gestaan geloof ik. |
|||||||||
|
ik heb nog nooit van def-act gehoord. wat voor muziek is dat?ik gok op hardcore. |
|||||||||
|
Moderne Machine Head/Pantera thrash zou je het kunnen noemen, beetje hardcore zit er ook wel in(zelfs een beetje nu metal |
|||||||||
| Index / Concerten |