|
Auteur: |
|
|
6 juli ? Hmmmzz waarom vallen alle festivals zo'n beetje op die datum ? Graspop, Jamrock (waar ikzelf moet spelen op 5 juli), Molenrock open air (waar ik dus op 6 juli speel) etc etc .... maw: ik niet ... |
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!! EPE!!!!!!!!!!! ff serieus: misschien dak ook wel ff kom... (ik woon ook in epe ) I smoke 2 joints before I smoke 2 joints and than I smoke 2 joints |
|
Helaaaaaas dan zit ik in italie in de zon ik haat de zon maja ik zal ff kijken liefs , mar |
|
hehe ik ben er vast ook wel Je moeder. |
|
quote: Daar houd ik je aan. We spreken wel wat af. |
|
de gitarist had toch een ongeluk gehad ofzo en ze zouden pas na de zomervakantie weer optreden ofzo meende dat ergens te hebben gelezen ... Je moeder. |
|
quote: Klopt, er zijn 3 optredens afgelast. Maar ze treden inmiddels weer op! Dus dat optreden gaat wel door. |
|
Epop was Loos.......wel gaaf.....maar vooral LOOS!!! heb achteraf toch wel naar me zin gehad... |
|
Ik vond het wel zwaar OK. Alleen jammer van die kotspartij op de plee de volgende dag... |
|
hehe zuiplap kvonnet eigelijk vrij Je moeder. |
|
Ik heb zelfs bij Skik vooraan gestaan geloof ik. |
|
ik heb nog nooit van def-act gehoord. wat voor muziek is dat?ik gok op hardcore. |
|
Moderne Machine Head/Pantera thrash zou je het kunnen noemen, beetje hardcore zit er ook wel in(zelfs een beetje nu metal ). Ik ging de demo toch juist uploaden naar de ftp dit weekend. |
Index / Concerten |