|
Auteur: |
|
|
De titel zegt het al: snuffelen naar metalcd's dus wie gaan? -aerodis + een kerel |
|
Hmmmm misschien wel interessant |
|
Oh shit, is het alweer zo ver? Helaasch zit ik nogal krap bij kas dus dit keer sla ik het maar over. |
|
-aerodis + een kerel -Undertaker ik ben weer eens van de partij op zaterdag de 16de heb er 2 overgeslagen maar nu ga ik echt weer effe me verzameling proberen uit te breiden... Begin Datum 16 november 2002 Eind Datum 17 november 2002 Openingstijden zaterdag van 10.00 - 18.00 uur, zondag 10.00 - 17.00 uur [Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 10-11-2002 22:26] ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
hmz, heel misschien ga ik wel ff mee dan Je moeder. |
|
Hmm.. neh.. ben nogal ver van Utrecht op dat moment, en de ervaring heeft mij geleerd dat op die beurzen de echte vette dingen of meteen weg zijn en/of erg duur zijn.. Er staan een paar relaxte vinyl-stands, waaronder Millennium Records en ook wat buitenlandse stands.. maar de prijzen liegen er niet om, gaat vaak tot net zo hoog als ebay.. je betaald geen porto, .. wel 15 piek entree.. |
|
maar kga al met me pa erheen en heb er met gast uit Gouda afgespoken enzo... hehe maar er gaan vast wel meer mensen, maar niemand weet het hiero.... (in dat verdomde Apeldoorn dus) ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
-aerodis + een kerel -Undertaker -AM + puberend zusje MuayThaigerrr!! |
|
-aerodis + een kerel -Undertaker -AM + puberend zusje -Wishmaster + dudes klas.. |
|
-aerodis + een kerel -Undertaker -AM + puberend zusje -Wishmaster + dudes klas.. -Fedaykin + een dude Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
in dr88 was toch een metal markt deze maand [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 11-11-2002 19:43] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Drachten?! daar woont omoah!!! tijd om weer ens langs te gaan |
|
quote:Is al geweest. Was aan het begin van de maand. No regrets and no remorse... |
|
quote: KUT!!!! ben jij er geweest dan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Nee, vorig jaar wel, dit jaar maar niet. Ik heb wat cashflow-problemen... No regrets and no remorse... |
|
Moet je voor de toegang betalen? |
|
8 euro was dacht ik de toegang Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Wat nog leuker is, is de strip- en speelgoedbeurs in de hal ernaast alwaar ik aanwezig zal zijn om de nieuwste Muppets action figure te kopen alsmede interessante comics.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: grmbl, dan kenk nie eens cd's meer halen! |
Index / Algemeen |