|
Auteur: |
|
|
Sinds gisteren pas into metal? Alles van Manowar mag hier en in het gaylord topic. En dan die bm band met die gast die z'n leuter uit z'n broek heeft hangen. Nigel hardcock was dan weer geen metal geloof ik. |
|
Misschien. Ik vraag me altijd af of dit onironisch was "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Shiiiit, gàst! Ziet er uit als "de drie meest theatrale hoveniers uit de geschiedenis van de mensheid". [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 25-09-2020 11:24] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Disharmonic Orchestra Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote:Lid van carnavalsvereniging "Zonen van Noordere Duisternis". |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 25-09-2020 11:47] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: haha Bijschrift: "Nou jongens, het was een gezellige repetitie. Wij smeren hem weer. Tot volgende week!" [Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 25-09-2020 13:21] "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote:Ik had ooit een gelimiteerde CD van Wrath from Below. Uit pure schaamte gewoon weggegooid. Wel eerst met marker wat randoms op het schijfje gezet want dadelijk ziet de vuilnisman het. |
|
anthrax kwam weg met shorts. nou ja, eigenlijk ook niet. maar deze gasten. kelere... en warrior met een skateboard, lol. #metalmodepolitie "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
kelere... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
|
|
quote: Collectieve nekpijn? |
|
[Dit bericht is gewijzigd door 2166612119 op 29-10-2020 17:47] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: |
Index / Muziek algemeen |