|
Auteur: |
|
|
Wat heerlijk 2008 dit allemaal. #jemoesterbijzijn |
|
Waar is Grey dan om te bannen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hij mag nu niet optreden want hij zit in de ziektewet. |
|
quote:Ik vraag me wel eens af hoe het met Lain gaat. Had destijds echt een tering lekkere vriendin. |
|
quote: Zielig hoor om een ban te vragen, ach ze doen maar. Ik verveel me dood hier. |
|
quote: Dit gaat over Judgement Day en niet over Lain. |
|
quote:Over 24 posts kan je weer in het fototopic. |
|
quote:Even normaal doen tegen de Lain. |
|
quote: :') [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 30-09-2020 22:06] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
rammelende gitaar solo's waren mijn specialiteit. daarom gevraagd voor gast solo's op cd's van infinited hate en blastcorps. maar dat was ook allemaal standaard zooi natuurlijk. leuk, om daar weer eens aan te denken! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Tijd voor ZM fest III. Leeft Rajackar nog? |
|
lain woont in duitsland en is te vinden op facebook. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Dat Charlotte even normaal doet met d'r wiel door d'r neus. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: greyPim to the rescue Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Index / Heavy Metal |