![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
30 tickets verkocht ja? Of minder want die 30 is incl. personeel? Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
quote: Zestig. De huidige maatregelen hebben namelijk nog geen betrekking op de datum van deze show, maar er kan nog van alles veranderen natuurlijk. P60 schatte in dat we wel door konden gaan met het aankondigen van deze show. De hele rambam was achter de schermen reeds vastgelegd toen de nieuwe tijdelijke maatregelen aangekondigd werden. He had spoken himself into boldness. ![]() |
|
Afwezig: -Slegthyd ![]() Ggu:ll is wel erg leuk trouwens. Op 10 december 2020 13:41 schreef Snaack het volgende: Ik wil de directe interactie. Elkaar aanvoelen, in de ogen kijken. Terwijl ik gewoon lekker brainless wil beuken, helemaal in het moment. ![]() |
|
Ggu:ll en Doodswens zijn gaaf! Maar afwezig. Amstelveen, tering hey. ![]() |
|
quote: Ik hoop voor je dat het zo blijft. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
ineens zin in pizza nu. ![]() ![]() "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
want? ![]() Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
quote: logo van Ggu:ll "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
Godver, Wim ziet een driehoek en denkt meteen aan vreten. ![]() Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
nou ja. ken je complottheorieën. ![]() ik kan er niets aan doen, maar als ik dat symbool zie... blijft toch hangen, hehe, "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
Maar het lijkt helemaal niet op een pizza. Wacht, ik help je even: ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Pff, gaan mensen in deze tijden echt nog naar een optreden? Houdt afstand mensen! Ik hoorde dat sommigen een doodswens hadden. Op 10 december 2020 13:41 schreef Snaack het volgende: Ik wil de directe interactie. Elkaar aanvoelen, in de ogen kijken. Terwijl ik gewoon lekker brainless wil beuken, helemaal in het moment. ![]() |
|
Ah misschien maar weer eens onder m'n steen uit komen. O, Amstelveen, ik las Veenendaal. Te ver, doei. O, en uitverkocht. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-10-2020 10:23] Je moeder. ![]() |
|
quote: Pffff... ![]() "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
![]() Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |