|
Auteur: |
|
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Er wordt geen gebruik gemaakt van het originele kerstlogo, derhalve volslagen kansloos. |
|
quote:Leuk gedaan heren! IEdere dag een prijs gaaf When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Nice work! haha Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Kudo's! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Idd, leuk idee I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Leuk gedaan! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik heb een bug ontdekt. Heb de eerste opengekrast maar er valt geen chocolaatje uit mijn beeldscherm. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
leuk! |
|
leuk, als ik 1 opmerking mag maken en dat mag ik, maak het maatveld verplicht, want die is nu verscholen achter het opmerkingenveld en die mis je (ik tenminste wel) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Volgens mij is er geen maatveld na het opmerkingenveld? Het opmerkingenveld is het maatveld. Heb je een screenshot wellicht? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
beetje vreemd opgeschreven van me, het opmerkingenveld = maatveld en niet verplicht [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-12-2020 16:58] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ah, duidelijk. Daar zaten we mee te steggelen. Niet elke prijsvraag heeft een opmerking nodig. Ik vraag het aan onze webmaster. (Strikt genomen zouden alle andere velden ook verplicht zijn om in te vullen.) Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
Mooi gemaakt! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Leuk initiatief! |
Index / Heavy Metal |