![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
goed nummer maar een klungelige video ![]() |
|
quote: Is voor mij eigenlijk ook het enige waar ik haar van ken, door die samenwerking met Árstíðir. ![]() |
|
Mwoah. Leuk om één keer beetje doorheen te skippen. Vind r bij Devin wel érg gaaf als toevoeging. Kan verder best prima zingen uiteraard. ![]() |
|
Ik blijf een zwak houden voor haar werk met The Gathering (natuurlijk). Wat ze daarna heeft gedaan heb ik niet echt meegekregen, behalve Vuur en de samenwerkingen met Devin Townsend. Maar ze heeft wel een schitterend album uitgebracht met Kamerata Zuid, eerder dit jaar: https://annekevangiersbergen.bandcamp.com/album/let-the-light-in ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 04-12-2020 19:30] Vox Clamatis in Deserto ![]() |
|
The Gentle Storm ken je ook niet? ![]() Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
quote: Alleen van naam. En dat Anneke er bij zong was me alweer ontschoten. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 04-12-2020 20:22] Vox Clamatis in Deserto ![]() |
|
quote: En toch zitten er een paar momenten in die heel zeikerig zijn. 1e couplet en ook net na die viool. En van die vsriaties waar ik bij Vuur ook al niet tegen kon. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Nieuw nummer: Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
quote: Ik kan me nog goed herinneren dat ik haar zag toen ze net bij the gathering zat en live king for a day van always deed. Dat was echt kut. Dat moet je ook gewoon niet doen. edit. deeddeed? [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 16-01-2021 22:44] "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |