|
Auteur: |
|
|
Documantaire in wording over nederlandse metal bands (van toen). https://www.metaalfilm.com/ [Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 09-12-2020 9:00] |
|
Ziet er mooi uit Hafgufa |
|
Leuk. |
|
Lijkt mij wel tof. bub |
|
zou mooi zijn als er ook iets in komt van sempiternal deathreign |
|
quote: Nee, maar ik zit er wel in. Heb Theo overigens genoemd in het interview, ging over rivaliteit tussen bands en Theo deed toen live Deadhead shirts verbranden Geen idee of dat er in komt. |
|
quote: Komt er in |
|
quote:Oke thanks! Hoop dat ie als meer naar voren komt dan alleen dat, maar we zullen zien hehe. When your people matter, menstrual health matters |
|
Er zijn nog wel wat centjes nodig voordat hij gemaakt kan worden, begreep ik: https://www.indiegogo.com/projects/metaal#/ one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik ben hier wel benieuwd naar, heel veel succes! Moest gelijk aan mijn kennismaking met Nederlandse metal denken: Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ben benieuwd Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
quote: mooi, ik weet nog toen ik net actief werd op online metal fora. Toen begon net dat mensen obscure ouwe bands die nooit de aandacht kregen die ze verdienden begonnen te namedroppen. Sempiternal Deathreign, Timeghoul, Rippikoulu en nog veel meer Finse bands. Uiteindelijk leide dit tot dat Rippikoulu bv op NDF speelde of dat er veel nieuwe death metal bands zijn met Finse of Timeghoul invloed(denk maar aan Blood Incantation) Alleen van Sempiternal Deathreign is er verder nooit echt wat van gekomen qua reissues of iets dergelijks. |
|
quote: Donor, daar heb ik nog een CD van liggen |
|
quote: Bekende koppies, leuk initiatief. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik zie het logo van de band in de eerste post van BongoBongo staan. En terecht. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Het komt wel heel dichtbij nu. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
quote: Nooit geweten van die Deadhead shirts. Apart om dan Ron van Deadhead voor de God Cries toer te vragen, die helaas niet door ging. Vet gave plaat was dat. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Weet ook niet meer waarom, Deadhead vond het allemaal niet zo erg, meen ik mij uit een interview te herinneren, want Theo kreeg de shirts natuurlijk niet gratis Theo wordt nog genoemd in de Deadhead cd Kill Division (Album opgedragen aan) https://www.discogs.com/Dead-Head-Kill-Division/master/608690#images/32697153 Samen met René Goverde (Korsakov). Beide heren niet meer onder ons. Heb ze allebei op dezelfde avond leren kennen en met René nog lange tijd getapetrade. [Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 11-12-2020 9:37] |
|
quote:Ik was toen dikke maatjes met Theo zag m bijna ieder weekend. Hij was toen een heel stuk volwassener dan toen ie dat tshirt verbrande zeg maar haha. Theo had veel te verwerken uit zijn jeugd en God Cries is daar een product van. RIP. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Crowdfunding loopt best goed zo te zien, al bijna 60% binnen. |
|
Ik kon niet via de crowdfunding doneren, ik heb immers geen creditcard, maar een pm verder had ik hun paypaladres, dus maar op die manier gedoneerd. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat! lampje |
|
Ik snap niet zo goed waarom er geen optie is om te doneren en enkel een stream van de docu te krijgen. Ik vind 66 euro namelijk nogal prijzig en zit helemaal niet op zo’n shirt te wachten. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
inderdaad. Ik heb daarom gewoon letterlijk gedoneerd zonder er iets voor terug te hoeven. Hoewel ik de film graag ga kijken, maar ik zie tegen die tijd wel hoe ik dat binnenhaal. lampje |
|
quote: Ik heb begrepen dat de docu gewoon te zien is her en der tzt. De digitale download zal misschien van hogere kwaliteit zijn. Denk ik |
|
quote: Ah mooi. Ze zijn er bijna zie ik |
Index / Heavy Metal |