IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : ZM Jaarlijst | 2020, de stembussen zijn geopend! Vorige pagina
PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 05-01-2021 8:48 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Yep, merci. De lijst staat hier nu op .

Wel verrast met de plek van ...and Oceans. Had gedacht dat die minstens in de top 10 zouden komen. Soit.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 05-01-2021 11:36 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 4 januari 2021 15:46 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Altijd weer die goede grap.
Het begon als 100% grappig bedoeld. Toen t niet aansloeg en sterker nog omsloeg tot een punt van ergenis was het 100% irritant bedoeld. Jammer genoeg ben jij de enige die nu zijn irritatie uitspreekt


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 05-01-2021 11:37 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 4 januari 2021 15:57 schreef iPim het volgende:
Komt omdat dit een compi is
Fair enough!


When your people matter, menstrual health matters


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 05-01-2021 11:41 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Luister jij eigenlijk wel naar METAL?


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 05-01-2021 11:52 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2021 11:36 schreef Fusion het volgende:
Het begon als 100% grappig bedoeld. Toen t niet aansloeg en sterker nog omsloeg tot een punt van ergenis was het 100% irritant bedoeld. Jammer genoeg ben jij de enige die nu zijn irritatie uitspreekt

Je bijdrage werd wel degelijk gemist dit jaar.. (zie p.2 ofzo)


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 05-01-2021 11:59 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Verhip! SHOUT OUT AND ONE LOVE TO MY NIGGAZ ND UND iPim!!! <3


When your people matter, menstrual health matters


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 05-01-2021 14:10 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Inderdaad wel opvallend dat er veel minder lijstjes via het forum zijn ingezonden.
Knappe lijst inderdaad.

Je kunt er altijd wel uitzonderingen uit halen, maar gebrek aan liefde voor Dark Buddha Rising valt me toch op dit jaar. Over het algemeen een band die hier toch erg gewaardeerd lijkt te worden. Niet in de forum lijst zelfs.

Akhlys is wel super mooi dat deze zo'n waardering krijgt!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-01-2021 15:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2021 11:36 schreef Fusion het volgende:
Het begon als 100% grappig bedoeld. Toen t niet aansloeg en sterker nog omsloeg tot een punt van ergenis was het 100% irritant bedoeld. Jammer genoeg ben jij de enige die nu zijn irritatie uitspreekt

Helaas, ook ik was niet geïrriteerd.


I wish I was a butterfly


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 05-01-2021 16:17 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 5 januari 2021 15:10 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Helaas, ook ik was niet geïrriteerd.
Ik durf daar, met inachtneming van het feit dat irritatie in vele gradaties en vormen bestaat, een vraagteken bij te zetten


When your people matter, menstrual health matters


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-01-2021 19:27 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

In welk universum is Triptykon geen live-album?
Hij staat nml wel in de lijst...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 05-01-2021 19:33 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2021 19:27 schreef Staalman het volgende:
In welk universum is Triptykon geen live-album?
Hij staat nml wel in de lijst...


quote:
Op 14 december 2020 16:53 schreef ColdheartMinor het volgende:
Triptykon - Requiem. Gaat die mee mogen doen? Live maar wel nieuw werk. Is mijn potentiële numero uno. Vandaar de vraag.




quote:
Op 14 december 2020 17:11 schreef iPim het volgende:
(...) over die Triptykon doe ik ook niet moeilijk.


Dus.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-01-2021 9:09 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2021 16:17 schreef Fusion het volgende:
Ik durf daar, met inachtneming van het feit dat irritatie in vele gradaties en vormen bestaat, een vraagteken bij te zetten

Gedurfd.

Onderschat mijn vermogen tot apathie niet


I wish I was a butterfly


EGreven
DJ Crusher @ Metal Messiah Radio
Usericon van EGreven
Posted 06-01-2021 11:21 by EGreven Wijzig reactieProfiel van EGrevenQuote dit berichthttp://www.metalmessiahradio.com

01 Enslaved - Utgard
02 Paradise Lost - Obsidian
03 Borgne - Y
04 Havukruunu - Uinuos syömein sota
05 Skáphe - Skáphe^3
06 Clouds - Durere
07 Faidra - Six Voices Inside
08 Al-Namrood - Wala'at
09 Aseitas - False Peace
10 Forming the Void - Reverie
11 The Committee - Utopian Deception
12 Afsky - Ofte jeg drømmer mig død
13 Draconian - Under a Godless Veil
14 Nattverd - Styggdom
15 Khors - Where the Word Acquires Eternity
16 Mimorium - Blood of Qayin
17 Lethian Dreams - A Shadow of Memories
18 Raventale - Planetarium II
19 Smouldering in Forgotten - Invictus Mortem
20 Atrae Bilis - Gnode


DJ Crusher @ Metal Messiah Radio 24/7 Int. Di 19:00 Wo 19:00


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 08-01-2021 12:29 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Net de diepgaande analyse van de lijstjes door de ZM-redactie gehoord.. Eefje de Visser tussen je 9 favoriete death-metal platen is een faux-pas begrijp ik..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 08-01-2021 14:17 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2021 12:29 schreef El Chulo het volgende:
Net de diepgaande analyse...




quote:
... van de lijstjes door de ZM-redactie gehoord.. Eefje de Visser tussen je 9 favoriete death-metal platen is een faux-pas begrijp ik..




Beetje schennis schoppen

Al sta ik er wel achter. Dat je ene indienominatie Eefje de Visser is, is echt onvergeeflijk.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-01-2021 14:46 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Oh, beter.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 08-01-2021 15:29 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2021 14:17 schreef iPim het volgende:
Al sta ik er wel achter. Dat je ene indienominatie Eefje de Visser is, is echt onvergeeflijk.


Ik vond het een overtuigend betoog, Pim!


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 08-01-2021 16:10 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Stennis denk ik, maar verder eens. Eefje de fucking Visser. Doe eens normaal lieve mensen


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen