|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Sterke argumenten weer. Dit is weldegelijk intens kut en tevens ook ongelofelijk onnodig. Helhunny zit overduidelijk in een midlife crisis en zoals reeds genoemd zijn er harddrugs nodig om dit soort geneuzel te kunnen waarderen. Ga nu maar het aantal Vlad Tepes tapes in je collectie tellen. |
|
Tja jullie beseffen zelf gewoon dat jullie nog niet zo gevorderd zijn...voor mij is het de ultieme vrijheid, ik druk zelf op de play knop.. Party Annemals.. @ Mythics, Bergënot is Sigfried, Grollfried, Friedhof, Schändermond etc en niet Andreas Bettinger van B.s.o.d.maar dat wist je waarschijnlijk wel...(ik pas sinds gisteren) [Dit bericht is gewijzigd door hellhun op 18-01-2021 5:37] Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Vrijheid zit enkel in je hoofd. |
|
quote: Wil je Vlad Tepes hier niet in betrekken, Hein? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Ironie dan weer niet When your people matter, menstrual health matters |
|
Caron ja,een legene haast toch? Schitterende uitspraken en gedachtes heb ik gelezen maar dat is wel bekend hier..HEIN.. ha ha waar is die gast Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: Grootspraak en extreme geldingsdrang leveren nog geen legendarische status op me dunkt. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Mensen loeihard over de zeik krijgen met minimale moeite is toch best knap hoor. |
|
Daar is sowieso niet veel voor nodig, Hein. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:WAT JONGE |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: *fixed* Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hah, dat vat het wel goed samen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
openingspost "viel nog mee" dit doet me wel meer nog beter [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-01-2021 15:06] signature |
|
en anders heb ik deze nog voor je signature |
|
quote: Hier valt niet op te dansen....dus valt af Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Bwaa... mij lukt het wel. zo kan het ook signature |
|
quote: Deze is mij te catchy. Shit. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Vanaf 6:28 [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 20-01-2021 9:43] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Dat leunt wel erg dicht aan tegen harsh noise genre Rasthof Dachau, Genocide Organ, ... dingen van Tesco Organisation, Cyclic Law, Ant-Zen, Cold Meat Industry (Death Factory), Steinklang Industries, Equilibrium Music, Staalplaat, Neuropa Records, Hands Productions, Galakthorrö of mijn eerste username: [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-01-2021 10:02] signature |
|
https://youtu.be/pWzSroDXZWw En Bogan witch https://youtu.be/IzujZwJEGZ0 Super interessante projecten in het kielzog van Sigfried en Sterile Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |