|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: haha woooow! Kankerlul |
|
Ik vond het optreden de naam Star One niet waardig. Dik 60% van de set bestond uit Ayreon materiaal (zelfs Eduard Reekers die de eerste 2 albums mee had ingezongen werd nog even van stal gehaald) en om heel eerlijk te zijn vond ik de gezusters Jansen bij lange na niet altijd even goed bij stem (iets wat me bij Floor de laatste tijd vaker is opgevallen). Het stuk van Into The Electric Castle wat normaal gezien door Anneke van Giersbergen gedaan werd kwam totaal niet uit de verf en zelfs haar eigen Star One zanglijnen haalde ze het geregeld niet.. In 1 woord: jammer! Het Star One album is naar mijn bescheiden mening de beste plaat die Arjen Lucassen ooit uitgebracht heeft en om er dan maar pakweg 6 nummers van te spelen met zo'n sterke line-up viel me dan ook wat tegen.. Dan had ik liever gehad dat hij een aantal jaar geleden een complete Into The Electric Castle show gedaan had.... Maar mijn hemel wat is die Joost (Sun Caged) een geniale toetsenist zeg.. pas 19 jaar en dan al zo kunnen spelen.. Alleen zijn danspasjes waren wat minder.. maar goed.. |
|
Is die pas 19???...shit..wel heel veel te jong Wat een cute mannetje was dat! Ik vond het optreden geweldig!....zeg Judge..was jij die jongen buiten in de rij? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ja dat was Judge M. En Judge over dansjes gesproken, die Arjan kon er ook wat van Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Verdomme! bedankt dat zus me ff voorstelt hihihihi...z'n Arjen coupe heb ik ook nog gehad...12 jaar geleden Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Foto's deel 1 |
|
grmbl..de mijne zijn zo onduidelijk als maar zijn kan Mooie foto's Mirandarijntje! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Thanks !!! |
|
CANNOT WAIT 'TILL FRIDAY wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
heeft iemand fotos van Rijssen voor mij? ik ben er wel geweest maar kon er geen maken, ik heb ze nodig voor een verslag... dus als het kan lekker groot Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: http://community.webshots.com/album/51767654GZyxMW En hier is een mp3-sample van de Rijssen-show: http://www.vampmedia.tmfweb.nl/space.mp3 |
|
Redelijk! jammer dat dat mp3tje zo kort is Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Hmm bla...bla...bla... |
|
quote: hij was wel een kei aardige vent maar ik vond em een beetje op robin williams lijken... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Zelf heb ik echt enorm genoten. 'k ben dus in Hof ter Lo gaan kijken. Echt heel erg goed. 'k Vind niet al hun songs goed, maar de manier waarop het gebracht werd, was subliem vond ik.. |
|
quote: Vond het ook een geweldige show, die podiumopbouw was echt vet, en die solo battle tussen arjen en die toetsenist vond ik super!! ze maakten der echt een show van wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
donderdag komen de foto's van Star One deel 2 !!!! dus nog ff geduld hehehehhe |
|
en da stukje Arabia (Vengeance) hetwelk voorbij kwam fietsen , heel mooi ingebouwd... Trouwens, die bassist is zelfs één van m'n docenten, best wel grappig als je geen les hebt omdat de docent op tour is |
|
Goed nieuws! Zo te zien krijgen we een live CD en DVD van de tour. Ow, en heeft er iemand nog beeldmateriaal liggen? http://www.zwaremetalen.com/nieuws/754.html I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |