|
Auteur: |
|
|
Dubbelpost Wim! When your people matter, menstrual health matters |
|
Ja maar, tsja, want anders dan hmmm. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zo speelde ik niet toen ik 17 was. Nu ook niet trouwens. Wat een seemingly effortless control zeg. Yummie When your people matter, menstrual health matters |
|
Je had wel zo'n kapsel? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Daarnaast spreekt hij ook nog eens vloeiend russisch, echt een multitalent. |
|
FOKKING NIET NORMAAL! VIND JE T GEK DAT DE LOKALE KAPPER M SPONSORT!!!! When your people matter, menstrual health matters |
|
Max Ostro, wat een eindbaas! [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 01-03-2021 19:00] |
|
Nog twee eindbazen. The next level zeg maar. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dat next level doet me toch een beetje hier aan denken |
|
quote: Absoluut! Abasi is echt een tovenaar. Ik dacht altijd dat het intro van An Infinite Regression (van Weightless) elektronisch was gemanipuleerd (glitch). Toen zag ik ze live en toen begon Tosin dat intro gewoon exact als de studio-versie te spelen met een ronduit meesterlijke slap-techniek. Het gaat over dit stuk trouwens, in deze video legt Tosin het verder uit: |
|
quote:HEhe. De reden dat het de next leven is tov van bijv Ostro, is omdat de nootkeuze, timing en frasering hier extreem complex is. Die fusion meneer kan soleren (jazz soleren is echt enorm complex) op hoge snelheid en gebruikt veel minder ascending/descending runs. MEtal en rock shredder doorbreken hun a/descending ladders vaak alelen maar met toegevoegde tap noten, of door bijv afwijkende patronen (als 4 1 2 4 2 1 of whatever) over snaren omhoog/-laag te herhalen. De licks van deze meneer gaan echt alle kanten op. When your people matter, menstrual health matters |
|
Het is ook reuze knap en het is zeker next level alleen voor mij persoonlijk wordt het op een gegeven moment meer een gimmick dan dat ik er muzikaal van geniet. Dan denk ik, leuk al die noten maar schrijf nou eens een echt liedje |
|
JA dat hoor ik vaak als commentaar bij technische muziek Maar er is een tijd en plaats voor mooie liedjes (ben ik ook helemaal gek op) en een tijd en plaats voor complexe muziek, denk ik dan. Anyway, deze ladyboi kan er ook wat van zeg! When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik vond zes snaren soms al veel. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Index / Muziek algemeen |