|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
@home heeft ok van die grapjes, zit je zonder internet en adviseren ze je om op de site te kijken zit je kei lang te wachten, eindelijk aan de beurt, 'welke lampjes branden?' 'heb je de stekker er al een keer 5 minuten uit gehaald?' enz enz elke keer dezelfde vragen, doorverbonden worden naar de technische dienst, daar weer kei lang in de hold... uiteindelijk zit je nog een paar uur zonder internet omdat het achteraf (alweer) een storing blijkt te zijn die helpdesk is trouwens ook niet gratis meer dus hoop dat ze er meer mensen neerzetten! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
@home sucks! the only pleasure is pain |
|
en is het enige wat ze hier hebben van kabel... kabel is toch wel kei hendig voor een addict zoals ik... ach ja, meestal doet ie het wel alleen heb je af en toe dat je een hele week aan een stuk elke keer weer offline bent, snie cool! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: @home is inderdaad een complete ramp ja wat helpdesk betreft. De verbinding op zich heb ik niet echt problemen mee, maar de mailserver ligt wel heeeeeeeeeel vaak te klooien |
|
Hier heb ik nooit gezeur met @home, ik snap niet dat iedereen altijd zo loopt te zeuren erover. Life doesn't get much better than this! |
|
@home heeft het lef me 45 minuten [schrijve: vijfenveertig! ] te laten wachten. Op zich geen probleem, we hebben een foon met speakerfunctie. Je kunt dus vanalles doen tot je weer iemand hoort. Maar toch, 45! |
|
Mja... meestal is hetm toch storing.. op de expertise van de @home helldeskers reken ik standaard niet. Mocht ik het id hebben dat het geen storing is ga ik zelf wel aan de slag of bel ik iemand die wel verstand van computers heeft (that rules the @home helpdesk out ) Life doesn't get much better than this! |
|
Mjah, als m'n verbinding eruit ligt gebruik ik de telefoonlijn wel ff om te internetten, ik ga echt de helpdesk niet bellen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |