IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Even wachten...u wordt zo geholpen Vorige pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-06-2002 19:09 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Heeft kassa ook niet eens een onderzoek gehouden naar de wachtijden van bedrijven/instellingen?
volgens mij was het record toen 3/4 uur.

Ik baal altijd als een stekker van dit soort enorme wachttijden. Aangezien ik alleen een mobiel heb, komen de kosten van mobiel bellen boven op het tarief wat die telefoondienst vraagt. De ib- groep kan er erg lang over doen, en de ov-lijn..tik tik, ik kan de euro's horen vliegen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Natascha
Usericon van Natascha
Posted 16-06-2002 2:26 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

@home heeft ok van die grapjes, zit je zonder internet en adviseren ze je om op de site te kijken
zit je kei lang te wachten, eindelijk aan de beurt, 'welke lampjes branden?' 'heb je de stekker er al een keer 5 minuten uit gehaald?' enz enz elke keer dezelfde vragen, doorverbonden worden naar de technische dienst, daar weer kei lang in de hold...
uiteindelijk zit je nog een paar uur zonder internet omdat het achteraf (alweer) een storing blijkt te zijn
die helpdesk is trouwens ook niet gratis meer dus hoop dat ze er meer mensen neerzetten!


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


Vampire_girl
rabiƫs
Usericon van Vampire_girl
Posted 16-06-2002 2:26 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

@home sucks!


the only pleasure is pain


Natascha
Usericon van Natascha
Posted 16-06-2002 2:29 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

en is het enige wat ze hier hebben van kabel...
kabel is toch wel kei hendig voor een addict zoals ik...
ach ja, meestal doet ie het wel alleen heb je af en toe dat je een hele week aan een stuk elke keer weer offline bent, snie cool!


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 16-06-2002 4:23 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2002 2:26 schreef Natascha het volgende:
@home heeft ok van die grapjes, zit je zonder internet en adviseren ze je om op de site te kijken
zit je kei lang te wachten, eindelijk aan de beurt, 'welke lampjes branden?' 'heb je de stekker er al een keer 5 minuten uit gehaald?' enz enz elke keer dezelfde vragen, doorverbonden worden naar de technische dienst, daar weer kei lang in de hold...
uiteindelijk zit je nog een paar uur zonder internet omdat het achteraf (alweer) een storing blijkt te zijn
die helpdesk is trouwens ook niet gratis meer dus hoop dat ze er meer mensen neerzetten!


@home is inderdaad een complete ramp ja wat helpdesk betreft. De verbinding op zich heb ik niet echt problemen mee, maar de mailserver ligt wel heeeeeeeeeel vaak te klooien


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 16-06-2002 12:37 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Hier heb ik nooit gezeur met @home, ik snap niet dat iedereen altijd zo loopt te zeuren erover.


Life doesn't get much better than this!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-06-2002 12:49 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

@home heeft het lef me 45 minuten [schrijve: vijfenveertig! ] te laten wachten.
Op zich geen probleem, we hebben een foon met speakerfunctie. Je kunt dus vanalles doen tot je weer iemand hoort.
Maar toch, 45!


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 16-06-2002 12:58 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Mja... meestal is hetm toch storing.. op de expertise van de @home helldeskers reken ik standaard niet. Mocht ik het id hebben dat het geen storing is ga ik zelf wel aan de slag of bel ik iemand die wel verstand van computers heeft (that rules the @home helpdesk out )


Life doesn't get much better than this!


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 16-06-2002 13:07 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Mjah, als m'n verbinding eruit ligt gebruik ik de telefoonlijn wel ff om te internetten, ik ga echt de helpdesk niet bellen.



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen