|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
-------------------------- KOMT ALLEN ------------------------- [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 14-06-2002 2:03] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ja tof, daar wil ik heen! Dead things grow from deep inside... |
|
Next Waste Dimension is een echt te gekke band... ze combineren death metal met dance invloeden erg gaaf!!! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik zal dr zijn, en ik sleep soepie wel mee! |
|
omhoog Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Hmm kansje dat ik er ben .. Wil er iemand rijden ? |
|
quote:Ja erg vet ... ik moet nog steeds die fulllength cd bestellen. |
|
quote:volgens mij hebben ze alleen nog maar die demoschijf "Alfa...." of heb ik dat mis Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
omhoog [oo verkeerd ingelogd] *edit humanator* [Dit bericht is gewijzigd door Demogorgon op 20-06-2002 13:42] |
|
Wie gaan ? Wie kunnen mij & shera meenemen? Rijssen (De Lucky) is nou niet echt bereikbaar met openbaar vervoer |
|
quote:waar kom je vandaan? |
|
enschede |
|
quote:dan wordt het lastig Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Tja ... I know ... |
|
quote:terugweg zou eventueel kunnen aangezien wij met zun allen in enschede gaan overnachten Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik zie wel. Ik reis het liefst met iemand heen en terug. Komt wel goed Zorg jij nou maar voor gratis drank |
|
quote:hahahahha, backstage kan je een van me krijgen... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:Zal ik onthouden ... |
|
quote: en je groepie dan???? |
|
quote:wil jij dur ook al 1!!! nou dan zijn mijn 2 gratis drankmunten die ik krijg van de organisatie ook weer op! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
oh, dan kom ik helemaal niet hoor. een sponsoor minder. dus... |
|
quote:ik zij niet dat je er dan geen kreeg...welwelwel, anders is de zaal helemaal zo leeg!!!!!!!!!! , nou moet ik andere groupies gaan !!! [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 20-06-2002 18:31] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: ik wordt maar gewoon een groepie van Next Waste Dimension. ik vind ze veel leuker. |
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
komt er nou echt niemand meer? hhmm waar zou dat toch aan liggen? whahaha Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |