![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------------- KOMT ALLEN ------------------------- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 14-06-2002 2:03] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Ja tof, daar wil ik heen! Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
Next Waste Dimension is een echt te gekke band... ze combineren death metal met dance invloeden erg gaaf!!! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
ik zal dr zijn, en ik sleep soepie wel mee! ![]() |
|
omhoog Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Hmm kansje dat ik er ben .. Wil er iemand rijden ? ![]() |
|
quote:Ja erg vet ... ik moet nog steeds die fulllength cd bestellen. ![]() |
|
quote:volgens mij hebben ze alleen nog maar die demoschijf "Alfa...." of heb ik dat mis Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
omhoog [oo verkeerd ingelogd] *edit humanator* [Dit bericht is gewijzigd door Demogorgon op 20-06-2002 13:42] ![]() |
|
Wie gaan ? Wie kunnen mij & shera meenemen? Rijssen (De Lucky) is nou niet echt bereikbaar met openbaar vervoer ![]() |
|
quote:waar kom je vandaan? ![]() |
|
enschede ![]() |
|
quote:dan wordt het lastig Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Tja ... I know ... ![]() |
|
quote:terugweg zou eventueel kunnen aangezien wij met zun allen in enschede gaan overnachten Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Ik zie wel. Ik reis het liefst met iemand heen en terug. Komt wel goed ![]() Zorg jij nou maar voor gratis drank ![]() ![]() |
|
quote:hahahahha, backstage kan je een ![]() Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Zal ik onthouden ... ![]() |
|
quote: en je groepie dan???? ![]() |
|
quote:wil jij dur ook al 1!!! nou dan zijn mijn 2 gratis drankmunten die ik krijg van de organisatie ook weer op! ![]() Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
oh, dan kom ik helemaal niet hoor. een sponsoor minder. dus... ![]() |
|
quote:ik zij niet dat je er dan geen kreeg...welwelwel, anders is de zaal helemaal zo leeg!!!!!!!!!! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 20-06-2002 18:31] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ik wordt maar gewoon een groepie van Next Waste Dimension. ik vind ze veel leuker. ![]() ![]() |
|
![]() Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
komt er nou echt niemand meer? hhmm waar zou dat toch aan liggen? whahaha Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |