IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Alcatraz 2021 Volgende pagina
PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 11-06-2021 16:39 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Een zeer ambitieuze affiche. Ik blijf sceptisch, maar het zou tof zijn moest dit kunnen. En tegen dan ben ik normaal lang genoeg een tweede keer gevaccineerd.

https://www.alcatraz.be/nl/line-up/


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-06-2021 20:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Emprrrr!!


signature


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 16-06-2021 15:58 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Zondag is wel een interessante dag met o.a. Kreator, Amenra, Marduk, Benediction, Jinjer en Wiegedood. Iemand tips voor goede betaalbare hotels in de nabijheid van het festival? (lees, ik wil niet zelf rijden )


an evil incarnation of DEATH!


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 30-06-2021 13:23 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

De laatste toevoegingen:



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 03-07-2021 18:22 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

Je plaatje doet het niet.


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 03-07-2021 22:44 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2021 18:22 schreef Schweinhein het volgende:
Je plaatje doet het niet.




N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-07-2021 13:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

gaan we heen


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 04-07-2021 14:06 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

we?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 04-07-2021 15:17 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik weet van niets.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 04-07-2021 17:42 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht



N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 05-08-2021 13:33 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht


Iemand?


Eikel


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 06-08-2021 12:38 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Bijna zo ver. Tof om al m'n persoonlijke programma voor de drie dagen te plannen. Cradle of Filth is vervangen door Mayhem zie ik, en zaterdag komt Psychonaut invullen voor ik-weet-niet-wie. Rustige planning over de drie dagen gespreid. Nu nog hopen dat het tegen dan uitgeregend is.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 07-08-2021 18:47 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

Dat heb ik nog niet gedaan, wel lockscreen achtergrondjes gemaakt voor elke dag.
Voelt allemaal nog vrij onwennig na zo'n lange tijd nix.


Eikel


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2021 13:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2021 12:38 schreef PandroidJack het volgende:
Bijna zo ver. Tof om al m'n persoonlijke programma voor de drie dagen te plannen. Cradle of Filth is vervangen door Mayhem zie ik, en zaterdag komt Psychonaut invullen voor ik-weet-niet-wie. Rustige planning over de drie dagen gespreid. Nu nog hopen dat het tegen dan uitgeregend is.


dat laatste


ik wil shinen met mijn lijf


signature


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 09-08-2021 15:51 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

Volgens het weerbericht moet dat goed gaan komen..

Ben overigens er nog nooit geweest, nog dingen waar ik op moet letten?


Eikel


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-08-2021 10:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

laat je voldoende insmeren.


signature


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 10-08-2021 10:43 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

No shit sherlock, hier heb ik echt superveel aan


Eikel


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 10-08-2021 10:49 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Het is best een mooi terrein, uiteraard kleiner dan Graspop (en minder tot geen kermis-attracties en zo). En het hele Alcatraz-thema is mooi uitgewerkt (wel niet op Tomorrowland-niveau ). Zin in!


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-08-2021 10:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Op tijd vertrekken best, met de Covidpasregistratie en daarna de reis naar de toegangscontroles.



signature


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 10-08-2021 11:07 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

Persoonlijk vind ik "kleinere" festivals leuker dus das cool.
Wij verblijven in een hotel omdat het een last minute beslissing was omdat Dynamo niet door ging en ik er echt zo klaar mee ben hier in nl. Camping natuurlijk al lang en breed uitverkocht, dus we arriveren vrijdag pas.
Ja, ik denk ook dat de controles lang gaan duren idd.

Edit: ja ook zin in!

[Dit bericht is gewijzigd door GinaG op 10-08-2021 11:08]


Eikel


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 11-08-2021 21:15 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2021 11:07 schreef GinaG het volgende:

Ja, ik denk ook dat de controles lang gaan duren idd.

Edit: ja ook zin in!


Langer dan op Graspop 2005 voor de ingang kan niet.

4 uur in de rij met 30 graden...


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 12-08-2021 8:38 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Heb je al een mooi kleurtje als je eenmaal op het terrein bent.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 12-08-2021 8:53 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 12 augustus 2021 8:38 schreef PandroidJack het volgende:
Heb je al een mooi kleurtje als je eenmaal op het terrein bent.


shrimp/lobster pink?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 12-08-2021 9:29 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Op vrijdag aanwezig. Bizar idee na 2 jaar geen festivals; Wacken 2019 was mijn laatste.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 12-08-2021 10:21 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2021 8:53 schreef Natural Disaster het volgende:
shrimp/lobster pink?




Kankerrood


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 12-08-2021 10:37 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Dat komt toch meestal later pas?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen