|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Een zeer ambitieuze affiche. Ik blijf sceptisch, maar het zou tof zijn moest dit kunnen. En tegen dan ben ik normaal lang genoeg een tweede keer gevaccineerd. https://www.alcatraz.be/nl/line-up/ The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Emprrrr!! signature |
|
De laatste toevoegingen: The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Je plaatje doet het niet. |
|
quote: N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
gaan we heen signature |
|
we? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik weet van niets. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
Iemand? Eikel |
|
Bijna zo ver. Tof om al m'n persoonlijke programma voor de drie dagen te plannen. Cradle of Filth is vervangen door Mayhem zie ik, en zaterdag komt Psychonaut invullen voor ik-weet-niet-wie. Rustige planning over de drie dagen gespreid. Nu nog hopen dat het tegen dan uitgeregend is. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Dat heb ik nog niet gedaan, wel lockscreen achtergrondjes gemaakt voor elke dag. Voelt allemaal nog vrij onwennig na zo'n lange tijd nix. Eikel |
|
quote: dat laatste ik wil shinen met mijn lijf signature |
|
Volgens het weerbericht moet dat goed gaan komen.. Ben overigens er nog nooit geweest, nog dingen waar ik op moet letten? Eikel |
|
laat je voldoende insmeren. signature |
|
No shit sherlock, hier heb ik echt superveel aan Eikel |
|
Het is best een mooi terrein, uiteraard kleiner dan Graspop (en minder tot geen kermis-attracties en zo). En het hele Alcatraz-thema is mooi uitgewerkt (wel niet op Tomorrowland-niveau ). Zin in! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Op tijd vertrekken best, met de Covidpasregistratie en daarna de reis naar de toegangscontroles. signature |
|
Persoonlijk vind ik "kleinere" festivals leuker dus das cool. Wij verblijven in een hotel omdat het een last minute beslissing was omdat Dynamo niet door ging en ik er echt zo klaar mee ben hier in nl. Camping natuurlijk al lang en breed uitverkocht, dus we arriveren vrijdag pas. Ja, ik denk ook dat de controles lang gaan duren idd. Edit: ja ook zin in! [Dit bericht is gewijzigd door GinaG op 10-08-2021 11:08] Eikel |
|
quote: Langer dan op Graspop 2005 voor de ingang kan niet. 4 uur in de rij met 30 graden... |
|
Heb je al een mooi kleurtje als je eenmaal op het terrein bent. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: shrimp/lobster pink? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Op vrijdag aanwezig. Bizar idee na 2 jaar geen festivals; Wacken 2019 was mijn laatste. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Kankerrood The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Dat komt toch meestal later pas? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |