|
Auteur: |
|
|
Hellfest: How many bands should we book for 2022? Hellfest booker: yes |
|
Openingspost van het jaar. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
De tandjes. Voor deze bill zou ik die gore Franse vuilnisbelt die ze daar "festivalcampings" noemen trotseren. |
|
quote: Ja, daar heeft iemand heel goed Wikipedia gelezen. edit: leuke proef, middagje per band in de line-up via Wikipedia of last.fm de max vier eerstgenoemde genres opzoeken, en een beetje k-means clusteren tot je groepjes van ~8 hebt. Kijken of het een beetje lijkt op de groepjes van Hellfest. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 18-06-2021 16:22] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Kan je met zo'n cynische blik überhaupt een festival-affiche goedkeurend beoordelen? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
festival-affiche zijn altijd kut, althans op zm. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: "Sometime over lockdown, Hellfest Open Air Festival asked us to come up with a great lineup for our stage… and they pulled it off! We’re excited to share the stage with these bands" Aldus NIN op Facebook. Erg nice dat ze een band vragen de line-up van een podium te mogen samenstellen, en dit zelfs je mainstage is. |
|
quote: Was geen cynisme. En ik heb niets slechts gezegd over de line-up, toch? [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 21-06-2021 8:42] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Je klonk wel wat slechtgezind I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
HOU JE BEK! Ik etaleerde wat twijfel over hoe moeilijk het is om bands per genre te splitsen en een podium een dag lang met hetzelfde genre te vullen, dat was het wel. Ietsje later dacht ik dus aan m'n edit, waarbij ik niet a priori weet of dat even goed werk of niet, maar waar ik zelf qua proef wel enthousiast over was :D Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
523 bands en dan niet Emperor erbij. Kut line-up. Hafgufa |
|
Bring me the horizon? Blijkbaar een bandnaam, klinkt als duffe zin. Nooit van gehoord en zo hoog op de bill, jeempie. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Is dat niet net zoiets als 30 seconds to mars? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Overal altijd en ieder jaar dezelfde bands N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
quote: Daar heb ik wel van gehoord, dat is toch met die acteur als zanger. Dezelfde bands? Mercyful Fate! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nu mogelijks wel, kleine vijftien jaar geleden was het allemaal nog gewoon deathcore. Ook fijn. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Wow Gemist van jaartal I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Bring me the Horizon begon als Myspace-deathcore, werd daarna een hardere Linkin Park (Sempiternal blijf ik een hele vette plaat vinden, ook opvallend veel electronic/post-rock-invloeden in die plaat) en is inmiddels een popband met wat gitaar. |
|
quote: Eén en al commerce ah ja. Metal en festivals, dat past gewoon niet. En dan nog wel in de zomer als het warm weer is. KVLT. THE GAME IS KVLT. |
Index / Concerten |