IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Hellfest 2022
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-06-2021 8:56 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Hellfest: How many bands should we book for 2022?

Hellfest booker: yes



LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-06-2021 13:38 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Openingspost van het jaar.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 18-06-2021 14:44 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

De tandjes. Voor deze bill zou ik die gore Franse vuilnisbelt die ze daar "festivalcampings" noemen trotseren.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-06-2021 15:22 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik vind dat opsplitsen op basis van genre altijd zo sterk gedaan bij Hellfest. Andere festivals doen dit de afgelopen jaren ook steeds meer, maar niet zo goed als Hellfest. Neem die Mainstage op vrijdag: Nine Inch Nails, Ministry, Skinny Puppy, Killing Joke, HEALTH en Youth Code. Gewoon 100% industrial. Dat is wel echt heel sterk gecureerd.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-06-2021 16:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2021 15:22 schreef iPim het volgende:
Ik vind dat opsplitsen op basis van genre altijd zo sterk gedaan bij Hellfest. Andere festivals doen dit de afgelopen jaren ook steeds meer, maar niet zo goed als Hellfest. Neem die Mainstage op vrijdag: Nine Inch Nails, Ministry, Skinny Puppy, Killing Joke, HEALTH en Youth Code. Gewoon 100% industrial. Dat is wel echt heel sterk gecureerd.

Ja, daar heeft iemand heel goed Wikipedia gelezen.



edit: leuke proef, middagje per band in de line-up via Wikipedia of last.fm de max vier eerstgenoemde genres opzoeken, en een beetje k-means clusteren tot je groepjes van ~8 hebt. Kijken of het een beetje lijkt op de groepjes van Hellfest.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 18-06-2021 16:22]


Quis moderabat ipsos moderatores?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-06-2021 17:44 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Kan je met zo'n cynische blik überhaupt een festival-affiche goedkeurend beoordelen?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-06-2021 17:55 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

festival-affiche zijn altijd kut, althans op zm.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 19-06-2021 11:51 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2021 15:22 schreef iPim het volgende:
Ik vind dat opsplitsen op basis van genre altijd zo sterk gedaan bij Hellfest. Andere festivals doen dit de afgelopen jaren ook steeds meer, maar niet zo goed als Hellfest. Neem die Mainstage op vrijdag: Nine Inch Nails, Ministry, Skinny Puppy, Killing Joke, HEALTH en Youth Code. Gewoon 100% industrial. Dat is wel echt heel sterk gecureerd.


"Sometime over lockdown, Hellfest Open Air Festival asked us to come up with a great lineup for our stage… and they pulled it off! We’re excited to share the stage with these bands"

Aldus NIN op Facebook.
Erg nice dat ze een band vragen de line-up van een podium te mogen samenstellen, en dit zelfs je mainstage is.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-06-2021 8:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2021 17:44 schreef iPim het volgende:
Kan je met zo'n cynische blik überhaupt een festival-affiche goedkeurend beoordelen?

Was geen cynisme. En ik heb niets slechts gezegd over de line-up, toch?

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 21-06-2021 8:42]


Quis moderabat ipsos moderatores?


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-06-2021 10:41 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2021 8:41 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Was geen cynisme. En ik heb niets slechts gezegd over de line-up, toch?

Je klonk wel wat slechtgezind


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-06-2021 12:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

HOU JE BEK!

Ik etaleerde wat twijfel over hoe moeilijk het is om bands per genre te splitsen en een podium een dag lang met hetzelfde genre te vullen, dat was het wel.

Ietsje later dacht ik dus aan m'n edit, waarbij ik niet a priori weet of dat even goed werk of niet, maar waar ik zelf qua proef wel enthousiast over was :D


Quis moderabat ipsos moderatores?


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 21-06-2021 15:39 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

523 bands en dan niet Emperor erbij. Kut line-up.


Hafgufa


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-06-2021 21:45 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



Bring me the horizon? Blijkbaar een bandnaam, klinkt als duffe zin. Nooit van gehoord en zo hoog op de bill, jeempie.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-06-2021 21:49 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Is dat niet net zoiets als 30 seconds to mars?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 24-06-2021 21:50 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht


Overal altijd en ieder jaar dezelfde bands


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-06-2021 21:51 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 24 juni 2021 21:49 schreef Natural Disaster het volgende:
Is dat niet net zoiets als 30 seconds to mars?




Daar heb ik wel van gehoord, dat is toch met die acteur als zanger.

Dezelfde bands? Mercyful Fate!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-06-2022 20:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-06-2022 21:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2021 21:49 schreef Natural Disaster het volgende:
Is dat niet net zoiets als 30 seconds to mars?



Nu mogelijks wel, kleine vijftien jaar geleden was het allemaal nog gewoon deathcore. Ook fijn.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-06-2022 21:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Wow

Gemist van jaartal


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 22-06-2022 16:11 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Bring me the Horizon begon als Myspace-deathcore, werd daarna een hardere Linkin Park (Sempiternal blijf ik een hele vette plaat vinden, ook opvallend veel electronic/post-rock-invloeden in die plaat) en is inmiddels een popband met wat gitaar.



Hristo
Usericon van Hristo
Posted 23-06-2022 5:46 by Hristo Wijzig reactieProfiel van HristoQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2021 21:49 schreef Natural Disaster het volgende:
Is dat niet net zoiets als 30 seconds to mars?




Eén en al commerce ah ja.

Metal en festivals, dat past gewoon niet. En dan nog wel in de zomer als het warm weer is.


KVLT. THE GAME IS KVLT.


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen