IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Frontpage Volgende pagina
WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 05-07-2021 12:10 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht


Regelmatig lees ik de voorpagina, goed hé. Maar toch ben ik steeds teleurgesteld, ik zal je zeggen waarom. Er staan in mijn ogen te veel Black Metal c/q Sludge(schrijf ik dat goed medegebruikers) reviews. Ik zou graag willen dat er meer over Death Metal werd geschreven, of zeur ik nu onnodig Kan hier wat aan gedaan worden. Dank u. Hoogachtend


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 05-07-2021 12:13 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht



WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 05-07-2021 12:16 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht


Als je niet serieus doet dan


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 05-07-2021 12:17 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-07-2021 12:20 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 5 juli 2021 12:10 schreef WieNietLiefIsIsStout het volgende:
Regelmatig lees ik de voorpagina, goed hé. Maar toch ben ik steeds teleurgesteld, ik zal je zeggen waarom. Ik kan daar niet bij ieder bericht als een retard met een smiley reageren. Kan hier wat aan gedaan worden. Dank u. Hoogachtend



fixed


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 05-07-2021 12:24 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2021 12:10 schreef WieNietLiefIsIsStout het volgende:
Regelmatig lees ik de voorpagina, goed hé. Maar toch ben ik steeds teleurgesteld, ik zal je zeggen waarom. Er staan in mijn ogen te veel Black Metal c/q Sludge(schrijf ik dat goed medegebruikers) reviews. Ik zou graag willen dat er meer over Death Metal werd geschreven, of zeur ik nu onnodig Kan hier wat aan gedaan worden. Dank u. Hoogachtend
BAN.


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 05-07-2021 12:26 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht



N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 05-07-2021 12:27 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht



N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-07-2021 12:28 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Zoals een valse nicht uut Grunn ooit eens zei: "Ga dood."



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 05-07-2021 12:29 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht



N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 05-07-2021 12:36 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Dat is inderdaad de vraag. Eerst een weekje, of gewoon meteen permanent?


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 05-07-2021 12:52 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht



N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 06-07-2021 17:28 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht

Waar is Kris H. gebleven?


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-07-2021 17:30 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Zou je je bijdrages enkel willen beperken tot smileys?

Dank u.


[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 06-07-2021 17:30]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 06-07-2021 18:07 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht

WOW mooie recensies weer op frontpage, ga echt uit mijn plaat. Geen enkele intentie om Death Metal een boest te geven. En voor het overige nieuws verwijs ik u naar de frontpage oh ja vergeten


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-07-2021 18:21 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 06-07-2021 18:51 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2021 18:21 schreef iPim het volgende:
Maak dit je nieuwe frontpage:

https://zwaremetalen.com/category/albumrecensies/death



Waar slaat dit op man. De laatste 13 recensies niet een Death Metal plaat. Rot op met die Black Metal, Slut(ge, Doom, Thrash en overige Metal, Punk hardcore. Hoofd redacteur van niks, voor het overige


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-07-2021 18:52 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 06-07-2021 18:53 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht



N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-07-2021 12:52 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Frontpage? Forum volkankeren is leukerder.


Je moeder.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 08-07-2021 17:16 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2021 12:52 schreef karnivoor het volgende:
Frontpage? Forum volkankeren is leukerder.
Mijn neger.


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 08-07-2021 18:54 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht


Geweldig weer Greenleaf










N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 08-07-2021 18:56 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht


Greenleaf puisten muziek bah


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 08-07-2021 18:58 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht


Rhapsody on fire

Ik dacht dat hier alleen maar Black fans opzaten. Een vernedering voor de Metal muziek Rapsody on fire bah


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


WieNietLiefIsIsStout
N.E.C.
Usericon van WieNietLiefIsIsStout
Posted 08-07-2021 19:02 by WieNietLiefIsIsStout Wijzig reactieProfiel van WieNietLiefIsIsStoutQuote dit bericht


Alvloet heeft geen invloed meer


N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 08-07-2021 19:06 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Misschien is ie niet enkel op het forum gecensureerd.



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 08-07-2021 19:28]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen