![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Doet me aan aura's denken. https://herhealth.nl/welke-kleur-is-jouw-aura-10-kleuren-auras-en-de-betekenis-hiervan/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Noem je me nu een zweefteef? ![]() I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
Ben je misschien synesthesist? Was Pete Steele ook volgens mij When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Het is niet altijd, maar gewoon af en toe dat je ineens denkt: potverdorie, wat een groen liedje ![]() I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
Tevens de favoriete cd van m'n dochter van 3 want roze. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-07-2021 16:44] Je moeder. ![]() |
|
quote: Hahaha, nee. Ik moest denken aan een op van van Kooten en de bie., Op hun pik getrapt. "U, meneer, U heeft een knalgeel uitstraling om uw hoofd! - Oja! Zal ik jou eens een paars aura bezorgen?" ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Dat dacht de dader bij Peter R de Fries ook. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Bruin ![]() ![]() N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. ![]() |
|
je anjer Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. ![]() |
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |