|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Omdat patsen met audiogadgets (Mooie topicnaam ) wel je ding is, ja. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Sja. Ik heb ADHD. Als gevolg zijn heel veel dingen vrij snel "het beste ooit!!!" en doe ik er vervolgens nooit meer wat mee. |
|
quote: Hey Snaack, aangezien ons volgende huis nog gebouwd moet worden. Moet ik echt aan een megagroot kleed gaan denken met een stenen vloer? Is het echt zoveel erger als bij laminaat of PVC? (Onze vorige voorkeur was PVC...) We hebben nu laminaat met een kleed in het midden van de kamer. Zou ik het al kunnen horen als ik het kleed weg haal? Of zijn mijn oren toch ook al vertiefd... Kusje Doomy [Dit bericht is gewijzigd door Valediction op 21-07-2021 16:43] |
|
...Moeilijk hoor je post aanpassen... [Dit bericht is gewijzigd door Valediction op 21-07-2021 16:42] |
|
Kijk een kleed is ook niet per se nodig, twee Sint Bernards werkt ook. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Een kleed hoef je niet uit te laten... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Je kunt ook twee mocro's in huis nemen. Die laten zichzelf uit. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Tenzij je van de akoestiek van een binnenzwembad houdt, ja. Weet natuurlijk niet hoe jullie woonkamer er verder uit ziet. Gordijnen doen ook veel. Anyway.. Dus dit: En niet: Zeker in de blastzone wil je een beetje demping hebben. Mijn advies zou zijn voor een dik, hoogpolig tapijt te gaan. Iets waar je ook lekker op kunt neuken. Verder is de woonkamer geen masteringstudio dus we hoeven niet te overdrijven. quote: Ja. Het is veel harder, dus meer reflecties. Maar eigenlijk zijn alle harde(re) vloeren kut voor je akoestiek. quote: Ja, mits je de boel aardig openschroeft. Ik denk dat je het zonder kleed meer "chaotisch" en "druk" vind klinken. Het stereobeeld is dan ook wat minder duidelijk, verwacht ik. Maar goed. Het ligt ook aan de installatie, de muziek, de kamer en wat daar verder aan demping is, jouw oren en natuurlijk de Rabobank. quote: Hartje! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 23-07-2021 14:09] |
|
Mag ik een domme vraag stellen? Welk verschil hoor je tussen slechte kabels en goede? Ik heb onlangs een nieuwe stereo gekocht. Die wordt standaard met speakerkabels geleverd en nu ben ik benieuwd of een upgrade zich loont. |
|
Dat hangt er vanaf aan wie je het vraagt en varieert vervolgens van 'niets' tot 'zonder dure kabels is mijn leven niet compleet'. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Zie https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/344231/ |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |