![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Auteur: |
|
|||
|
Ik zing graag, maakt niet uit welk genre. Ik wilde mijn stem delen. Gebruik gemaakt van Smule, niet al te serieus ingezongen: https://v3.fastupload.co/file/4585 Was benieuwd of er nog meer liefhebbers waren en wat jullie dan het liefste zingen |
|||||||||
|
Dat snap ik. Wie wil er nou dat gejengel van Oasis horen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Jij kan heel goed zingen! Verdorie! Ik niet, maar doe het wel graag. Neil Young, Tom Petty enzovoorts enzoverder. Brullen telt niet. Is een heel ander vaatje. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|||||||||
|
Leuk hoor. Kun je ook minder expressief zingen? En kun je semi-professioneel opnemem? Ik maak allerlei trip hop en indie enzo waar jouw stem wel bij zou passen. When your people matter, menstrual health matters |
|||||||||
|
Kun je meteen je date met Slegthyd verzilveren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: Ty! quote: Ik kan zeker minder expressief zingen, vind het vooral leuk om letterlijk vanalles te proberen. Wil nog oefenen met polyphonic overtone, de overtone zit erin nu nog een beetje degelijk laten klinken :') verder nog op het lijstje: jodelen en throat singing. Hier heb ik nog een compilatie mp3, ook allemaal smule opnames, van april dit jaar. Nogmaals, zit gewoon wat aan te prutten :') https://v3.fastupload.co/file/4599 Led zeppelin - whole lotta love ramjam - black betty (ik ben diegene die als koekie monster klinkt) shocking blue - love buzz earth & fire - storm and thunder Heb verder wel wat materialen, redelijk degelijke microfoon maar absoluut geen benul hoe ik dingen goed opneem, wat ik daarvoor moet gebruiken en hoe ik die mic aan m'n laptop hang.. maar verder, I'm game! [Dit bericht is gewijzigd door BillekeAlwerti op 24-08-2021 21:22] |
|||||||||
|
Ik heb binnenkort wat dagen vrij dan knal in wel wat in elkaar. Laat je wel horen tzt When your people matter, menstrual health matters |
|||||||||
|
Ben nu al een tijdje verhuist en wil serieuzer gaan opnemen, maar die dozen overal.. *kots* |
|||||||||
|
Mooie stem Op 16 januari 2026 10:17 schreef Hypnos het volgende: het leest heel erg Cartman allemaal XD |
|||||||||
|
quote: 5 jaar later: thanks! :') Binnenkort weer eens karaoke doen in de lokale kroeg, blijven oefen om voor mensen te zingen. De vorige keer White Rabbit gezongen, werd naar mijn idee wel goed ontvangen |
|||||||||
| Index / Muziek algemeen |