|
Auteur: |
|
|
Geweldig bandje, nog meer mensen die die mening met me delen ? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Kennut nie |
|
(Eén of ander linkje geven, dat helpt ) |
|
quote: Hmm klinkt goed Als ik AG weer eens opstart zal ik het eens proberen |
|
helaas, officiele site werkt niet geloof ik. Maar, kijk eens op www.season-of-mist.com (site van de platenmaatschappij) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ik heb er nog een 12" van !!! Superzalige intro !! http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
huh ? Wist niet eens dat die bestond ! Ik heb er 2 cd's van : Contentum en Terrestrials. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Zijn er hier nog meer mensen die die rare klikjes op Terrestrials hebben? Volgens de band was het een productie fout. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Na een lange afwezigheid is ATROX weer terug met een nieuw album, 'Binocular". Ter promotie gaat de band ook weer optreden, ze spelen dit jaar op ProgPower met bands als Cynic, Zero Hour, Wolverine, Threshold, en meer. Check out de details op www.progpower.eu. |
|
En 15 november samen met Helheim en Vulture Industries in Roermond....enige clubshow van deze tour in Nederland. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Je bent me net voor; ik wou al verwijzen naar dit topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2949824 Ben benieuwd, maar eens uitchecken dan, als ik er aan toekom... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Atrox's album Orgasm vond ik erg apart klinken, vooral ook vanwege de zang. Maar die zangeres hebben ze niet meer.. hmm, dus dan moet ik eigenlijk in de Aek checken hoe het tegenwoordig klinkt en of het nog steeds zo apart is.. |
|
Ben ik even blij dat ze die zangeres er uit hebben gedaan.. brrr ze heeft technisch een erg goede stem, maar die stijl (sowieso geen liefhebben van vrouwenzang) is echt niets voor mij. Maar die nieuwe cd Binacular heerscht alles bijelkaar Manes invloeden zijn niet ver te zoeken Dikke aanrader voor de avantgarde liefhebbers dus! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nieuwe album staat er aan te komen. Heb al enkele demo nummers gehoord en het ligt redelijk in het verlengde van de laatste plaat, misschien net iets catchier melodiën waardoor het net iets gemakkelijker is om in de muziek te komen. Gaat in ieder geval zeker goed scoren bij mij en is zeker iets om naar uit te kijken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hmm jammer, vond hun laatste album niet goed, veel te makkelijk en commercieel. Terrestrials en Contentum blijven hun beste! |
|
Commercieel kun je hun muziek echt niet noemen. Dan heb je toch naar een andere band geluisterd denk ik Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Index / Heavy Metal |