|
Auteur: |
|
|
Ondanks dat ik veel naar doom luister, ben ik een positief ingesteld persoon, dus ik verwacht dat dit gewoon doorgaat dit jaar. Kaartje en slaapplek zijn binnen, want dit is wel een hele fijne line-up 27 & 28 mei 2022 Hollandscheveld Watain MGŁA Borknagar Primordial Tribulation Destroyer 666 Grave Miasma Cryptosis Whoredom Rife Bodyfarm Sijjin Harrowed Massive Assault Officium Triste Demonical Skelethal https://www.graveland-fest.com/ [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 31-01-2022 12:27] |
|
+ Destructo en Verwoed. Zeker een mooie line-up! |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Aanwazig Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ben er ook bij! Mooie line-up. |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Volgende week Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Hopelijk beter weer dan |
|
quote: 14 graden.. word kou lijden Lekkere line-up! Het is de lichtinval ;') |
|
Frostbitten! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Aan de line-up te zien is metal morsdeaud sinds een jaartje of 10? We zijn klaar |
|
Even normaal doen tegen Kimmey. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja man, ik vermeld iets in het algemeen, Kimmey reageert daar op, en jij trekt preventief ten strijde om haar te beschermen tegen de kwade woorden van herfstheufd. Ik ga een tosti maken. We zijn klaar |
|
Dat was een zeer geslaagd festival! Absoluut hoogtepunt voor mij was Primordial. Ook het vernoemen waard waren MGŁA, Borknagar, Bölzer en Whoredom Rife. Zeer teleurstellend vond ik Tribulation, totaal geen beleving. |
|
quote: Ik vond het ook leuk om eindelijk eens op het festival te kunnen zijn! Top georganiseerd, fijne schaal. ++ Whoredom Rife Grave Miasma Verwoed Bölzer + Mgla Officium Triste Deströyer 666 +/- Schizophrenia Borknagar Bodyfarm Cryptosis Primordial - Demonical Destructo Harrowed Sijjin Watain -- Tribulation Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
https://nmth.nl/fotoverslag-graveland-dag-1-met-o-a-destroyer-666-mgla-en-borknagar/ NMTH Foto verslag dag 1 Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Tribulation was dan... slecht of? Staat wel op mijn Graspoplijstje. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Kon ivm geluid doen bolzer en verwoed pas na bolzer zuipen, maar zelfs in onbeschonken staat, een erg vermakelijk festival "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Index / Concerten |