|
Auteur: |
|
|
https://www.alcatraz.be/nl/index De dagindeling is bekend. Een zot vet programma, maar ik heb me toch maar ingehouden en enkel een ticket voor vrijdag gekocht. Ga ook al een dagje naar Graspop en een dagje naar Werchter. Qua line-up steekt Alcatraz Graspop in ieder geval helemaal voorbij . The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Voor wie wil beginnen te puzzelen, het tijdsschema is beschikbaar. Mijn vrijdag zit goed vol https://www.alcatraz.be/en/line-up/schedule The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
mijn zaterdag vooral zondag is de rustiger dag signature |
|
Da's tenminste een vettige affiche. Ik zou gaan, moest ik niet anti-festival zijn. KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
Jeetje. Das geen verkeerde line up. |
|
Maar ook een hoop overlapping. Waarom 4 podia ook? Hafgufa |
|
Vrijdagkaartje gekocht; Night Flight Orchestra - Lorna Shore - Pallbearer - Wo Fat - Monolord - Vola - Insomnium - Igorrr - King Buffalo - Voivod - Mgla - Solstafir. Al slechtere affiches meegemaakt. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Zal ook een goed warme editie worden Eikel |
|
Lang leven de tenten dan, hoop ik tenminste. Kortrijk is net te ver voor een zeebriesje waarschijnlijk. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Idd, ik zal ook maar sporadisch aan het hoofdpodium zijn. Het scheelt wel dat het 's nachts aardig afkoelt, dan glibber je je tentje niet zo uit in de ochtend. Ben benieuwd of ze er nog rekening mee houden, leuk feestje wordt het hoe dan ook Eikel |
|
Zou tof zijn als ze, zoals op Graspop, gratis drinkwater voorzien. Alhoewel, met deze waterschaarste.... The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Nou... in de tenten is het denk een sauna. Was op Graspop ook zo, de zweetdruppels parelde van je lijf af |
|
Enkel vrijdag geweest. De line-up was sowieso een stuk beter dan Graspop (buiten het hoofdpodium misschien), maar het terrein en de accomodatie dan weer een stuk minder. Zéér weinig eetstandjes met dus ook erg beperkte keuze (niks van fruit bijvoorbeeld, wat met het tropische weer goed gesmaakt zou hebben), anders dan op Graspop ook geen gratis drinkwater (enfin, blijkbaar zou er wel worden uitgedeeld ergens van voor aan het hoofdpodium). Maar, goed geamuseerd. Veel (voor mij) nieuwe toffe groepen ontdekt. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
was leuk Igorrr, wat een feest signature |
Index / Concerten |