IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Alcatraz 2022
PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 11-02-2022 15:26 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

https://www.alcatraz.be/nl/index

De dagindeling is bekend. Een zot vet programma, maar ik heb me toch maar ingehouden en enkel een ticket voor vrijdag gekocht. Ga ook al een dagje naar Graspop en een dagje naar Werchter.

Qua line-up steekt Alcatraz Graspop in ieder geval helemaal voorbij .



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 19-07-2022 13:29 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Voor wie wil beginnen te puzzelen, het tijdsschema is beschikbaar. Mijn vrijdag zit goed vol

https://www.alcatraz.be/en/line-up/schedule


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-07-2022 13:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mijn zaterdag vooral


zondag is de rustiger dag


signature


Hristo
Usericon van Hristo
Posted 23-07-2022 14:57 by Hristo Wijzig reactieProfiel van HristoQuote dit bericht

Da's tenminste een vettige affiche.

Ik zou gaan, moest ik niet anti-festival zijn.


KVLT. THE GAME IS KVLT.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-07-2022 16:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2022 14:57 schreef Hristo het volgende:
Da's tenminste een vettige affiche.




Misschien toch eens je scherm afkuisen, je weet maar nooit dat het vingerafdrukken zijn.


signature


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-07-2022 17:12 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Jeetje. Das geen verkeerde line up.


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 27-07-2022 18:33 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Maar ook een hoop overlapping. Waarom 4 podia ook?


Hafgufa


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 01-08-2022 13:00 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Vrijdagkaartje gekocht;

Night Flight Orchestra - Lorna Shore - Pallbearer - Wo Fat - Monolord - Vola - Insomnium - Igorrr - King Buffalo - Voivod - Mgla - Solstafir.

Al slechtere affiches meegemaakt.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 08-08-2022 12:36 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

Zal ook een goed warme editie worden


Eikel


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 08-08-2022 12:50 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Lang leven de tenten dan, hoop ik tenminste. Kortrijk is net te ver voor een zeebriesje waarschijnlijk.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 08-08-2022 12:57 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

Idd, ik zal ook maar sporadisch aan het hoofdpodium zijn.
Het scheelt wel dat het 's nachts aardig afkoelt, dan glibber je je tentje niet zo uit in de ochtend.
Ben benieuwd of ze er nog rekening mee houden, leuk feestje wordt het hoe dan ook


Eikel


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 08-08-2022 14:34 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Zou tof zijn als ze, zoals op Graspop, gratis drinkwater voorzien. Alhoewel, met deze waterschaarste....


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-08-2022 22:09 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2022 12:50 schreef PandroidJack het volgende:
Lang leven de tenten dan, hoop ik tenminste. Kortrijk is net te ver voor een zeebriesje waarschijnlijk.

Nou... in de tenten is het denk een sauna. Was op Graspop ook zo, de zweetdruppels parelde van je lijf af


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 14-08-2022 19:44 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Enkel vrijdag geweest. De line-up was sowieso een stuk beter dan Graspop (buiten het hoofdpodium misschien), maar het terrein en de accomodatie dan weer een stuk minder. Zéér weinig eetstandjes met dus ook erg beperkte keuze (niks van fruit bijvoorbeeld, wat met het tropische weer goed gesmaakt zou hebben), anders dan op Graspop ook geen gratis drinkwater (enfin, blijkbaar zou er wel worden uitgedeeld ergens van voor aan het hoofdpodium). Maar, goed geamuseerd. Veel (voor mij) nieuwe toffe groepen ontdekt.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-08-2022 14:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

was leuk


Igorrr, wat een feest


signature


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen