|
Auteur: |
|
|
Emperor! Emperor komt! De rest geloof ik allemaal wel Hafgufa |
|
Orange Goblin "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Enforced, Gatecreeper, Carnation en Cryptosis. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
In 2018 ook al Decapitated en Gloryhammer op het affiche. Wel een toffe lineup!! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 22-02-2022 15:49] |
|
Paradise Lost stond in 2020 ook al op de affiche. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Wel weer een dag of twee te lang… "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: In 2013 ook al quote: |
|
Pfff... vroeger koste het 6,66 |
|
Nou, ik ga zondag de 12e dan eindelijk Emperor zien. De rest van de dag zegt me helemaal niks, dus ik laat me verrassen. Hafgufa |
|
Weet iemand hoe laat het op zondag is afgelopen? Zal toch niet heel laat in de avond zijn lijkt me? Hafgufa |
|
Als ik zo kijk op webcam Tresoar is Into the grave ook niet veel soeps Volgens mij kun je daar een naald horen vallen. |
|
quote: Een half 11 zoals je inmiddels denk ik wel weet. Prima dagen gehad. De vrijdag overgeslagen. Op zaterdag waren alleen de bands, Night Demon, Midnight (kon het niet echt) en Flotsam And Jetsam gaaf. Dark Funeral kwam totaal niet over in het zonnige daglicht. Glory Hammer en Alestorm (hoofdact!) vind ik totaal niets. Na een paar nummers Destruction welke hoofdact waren op het kleine podium lekker de trein genomen. De zondag was beter betreffende bands. De death metal van het Belgische Carnation (zeer toffe Entombed - Supposed to Rot cover) en Gatecreeper op het kleine podium was bikkelhard en goed. Op het grote podium verder prima optredens van High On Fire en Death To All. Emperor was verder een prima afsluiter. Kutbekertje bier 4 euro! Vieze patat (friet voor de zuiderlingen) 6 euro. De hamburger en de braadworst 6 euro. Die smaakten overigens wel goed. Betaalsysteem ging via een pasje welke je moest kopen. Of gratis bij opwaardering van 20 euro. Wat je overhield kon je weer op je rekening storten. Best een aardig systeem. Maar waarom dan niet met je bankpas betalen? Het was verder weer gezellig. bub |
|
quote: Het zag er bijzonder rustig uit inderdaad. |
|
Zaterdag en zondag geweest, vooral zondag was het echt dramatisch op Emperor na. En dan duurt de dag lang. Dark Funeral was leuk, ik hou dus wel van Alestorm en wat minder van Gloryhammer, dus de zaterdag was prima. Verrassing van de dag, want ik kende echt niks van die band: Orange Goblin. Alleen al het enthousiasme van de mannen verdiende een 10. Zondag dus een kutdag, qua bands was het lange tijd niks, en tot overmaat van ramp was Trym van Emperor ziek. Ik heb 'm heel even gesproken en hij was echt strontziek. Blij dat hij iig een dik uur mee kon spelen. Hafgufa |
|
Zoals ik al zei. Keek vanuit webcam en het zag er treurig uit. En jij heb Trym gesproken? En hij was doodziek? Corona? Diep en diep triest Into the grave. Volgend jaar wordt ook niks als ik die bands zie staan op de lijst. [Dit bericht is gewijzigd door OnderAndere op 15-06-2022 16:36] |
|
Ja, ik werkte zondag als vrijwilliger, zodat ik backstage kon komen. Daar heb ik Trym gesproken. Hij had al op Facebook gezet dat hij ziek was, dus ik vroeg wat hij had, waarschijnlijk voedselvergiftiging. Het programma was kut, ik ging ook alleen maar omdat Emperor kwam. Volgend jaar lijkt ook weer niks te zijn. Hafgufa |
|
39 euro voor Emperor en de rest (rotzooi) voor niks. |
Index / Concerten |