|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
We komen van hier en we gaan hier weer door. Vraag: Wie zijn we? Antwoord: Geen idee, verzin maar iets. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Was ik net hartstikke opgelucht en blij dat dat andere topic dicht was, maar helaas. Daar gaan we weer. |
|
^ |
|
Nou ok dan maar. Wat vinden jullie van deze film? |
|
Demi Moore zag er toen nog best geil uit. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Patrick ook. Veel knapper als toen 'ie in Jackass Sjonnie insmeerde met de mansauce. We zijn klaar |
|
quote: Nog steeds |
|
In die film wel ja, maar door de jaren is de verwering toch wel toegeslagen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Heter dan je moeder! |
|
Ze ziet er wel bijna net zo oud uit. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: |
|
haha Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik hoop voor Snaack dat ie niet op z'n moeder lijkt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kunnen we aub weer ontopic gaan en de softrockers afzeiken? Danku. Hafgufa |
|
quote: Eigenlijk bizar dat dit onder het 'Heavy Metal' subforum mag staan, inderdaad. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Het is altijd die innerlijke strijd: Verwerp ik Ghost omdat ik nog waarde hecht aan m'n scenepoints, of ga ik gewoon met de beentjes de lucht in? We zijn klaar |
|
quote: Juist. |
|
quote: Ga Metal Archives-moderator worden ofzo! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Mijn open sollicitaties worden alsmaar afgewezen Men heeft daar haarfijn in de smiezen dat ik eigenlijk een mallcore-fanboi ben, en zulke dilettanten kunnen ze niet hebben natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 19-05-2022 11:54] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Ja, dat moet ze niet hebben, iemand die vindt dat dát metal is Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Wow! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Mwah. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Inderdaad mwah. Ligt me te dicht op het origineel en dat maakt zo'n cover wat mij betreft dan nogal overbodig. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |