![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Hele vette band dit, “Sacramental Death Qualia” uit 2019 vond ik te gek. Wat is het verhaal achter die country band?? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Goede vraag. De countryband heet Calico Bonnet: https://calicobonnet.bandcamp.com/releases ![]() (klinkt helemaal niet verkeerd trouwens) Op hun M-A afbeelding staat een beeld van Jezus: ![]() Verder zijn ze uit Austin, Texas. Hun lyrical themes (Haunter) zijn Misanthropy, Esotericism, Entropy. Geen zin om er een tekst bij te pakken, maar wie weet zijn de heren gelovig. En willen ze met de countryband wat tegenwicht bieden? We zijn klaar ![]() |
|
quote: Dan zal het een counterband zijn. signature ![]() |
|
![]() We zijn klaar ![]() |
|
Vrijdag komt de nieuwe plaat genaamd Discarnate Ails uit, maar er is een track vrijgegeven en die is heel vet: ![]() |
|
Erg vet, enorm benieuwd naar het volledige album. ![]() We zijn klaar ![]() |
|
Lekkere plaat hoor. ![]() En 18 mei te zien in de Baroeg, spijtig dat ik zelf niet kan. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 09-05-2022 12:06] ![]() |
|
goeie, en ze waren ook goed gisteren in Rotterdam ![]() |
|
Discarnate Ails moet bij mij nog even landen. Ik vind het wel grappig dat de band aangeeft bewust een meer rockende en lekkerder in het gehoor liggende plaat geschreven te hebben, want ik vind deze veel "moeilijker" dan Sacramental Death Qualia. Die plaat heeft wat meer ademruimte door zijn dromerige Opeth-achtige passages, en Discarnate Ails is een constante aaneenschakeling van riffs met weinig houvast. Zal wel even zijn tijd nodig hebben, want ik hoor genoeg hele gave passages. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |