|
Auteur: |
|
|
wie heeft er een of weet waar er een te downloaden is |
|
Ik had er ooit een... ff kijken... hmmm niet meer, sorry!. http://www.google.nl/search?q=%2Bvocoder+%2Bdownload&hl=nl&btnG=Google+zoeken misschien vind je wat. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 16-06-2002 20:27] |
|
thanx ik heb er net ook een gevonden, maar meer van die troep is nooit weg |
|
quote:uhm.. ik weet niet wat je bedoelt? uhm is het zo iets als zinnen door je comp laten uitspreken? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:he vet.. die zoek ik ook... daar zijn dus proggies voor? he Alan Parsons gebruikt er 1 voor The Raven niet? [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 16-06-2002 22:09] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
stimmt hier is er in iedergeval 1 te vinden analog-x [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 16-06-2002 22:24] |
|
Not Found The requested URL /Multimedia_and_Graphics/ Sound_Generators/AnalogX_Vocoder.html was not found on this server. -------------------------------------------------------------------------------- Apache/1.3.24 Server at freedownloadscenter.com Port 80 Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
nu wel |
|
hehe, bedankt kerel! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Index / Algemeen |