![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
wie heeft er een of weet waar er een te downloaden is ![]() |
|
Ik had er ooit een... ff kijken... hmmm niet meer, sorry!. http://www.google.nl/search?q=%2Bvocoder+%2Bdownload&hl=nl&btnG=Google+zoeken misschien vind je wat. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 16-06-2002 20:27] ![]() |
|
thanx ik heb er net ook een gevonden, maar meer van die troep is nooit weg ![]() |
|
quote:uhm.. ik weet niet wat je bedoelt? uhm is het zo iets als zinnen door je comp laten uitspreken? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
quote:he vet.. die zoek ik ook... daar zijn dus proggies voor? he Alan Parsons gebruikt er 1 voor The Raven niet? [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 16-06-2002 22:09] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
stimmt hier is er in iedergeval 1 te vinden analog-x [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 16-06-2002 22:24] ![]() |
|
Not Found The requested URL /Multimedia_and_Graphics/ Sound_Generators/AnalogX_Vocoder.html was not found on this server. -------------------------------------------------------------------------------- Apache/1.3.24 Server at freedownloadscenter.com Port 80 Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
nu wel ![]() |
|
hehe, bedankt kerel! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |