|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom die lightshow vermeldt wordt vat ik niet; of er moet ook een video opname zijn gemaakt... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Als het goed is verschijnt er binnenkort ook een live-video van Cryptopsy Op het merchandise gedeelte van de site staat tenminste dat er binnenkort ook een video te bestellen is!! |
|
cool, ben niet een extreem cryptopsy fan maar een live bandje zal er zeker wel ingaan |
|
VET! Een Cryptopsy live DVD!!! Wiehoe! EEEMMAAAACIIAAATTTEEEE!!!!!!!!! |
|
hmmm..vetjes!....met mike of die neue zanger>? Suck my piss |
|
'k vind 't wel snel voor zo'n band. hebben ze ook al een decade of agression? oftewel, hoelang bestaat die band dan wel al niet? en hebben ze al een lading studio lp's??? Oud Vuil. |
|
Ungentle Exhumation cd release van demo in 1993 Blasphemy made flesh None so vile Whisper supremacy ...and then you'll beg [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-06-2002 20:19] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
en ze bestaan al bijna 10 jaar |
|
quote: die heb ik op 7" heel goedkoop ergens weg..leuk ding Suck my piss |
|
nou voorruit dan maar voor de liefhebbers, schijnt dat ze live errug goed zijn, daar heb ik zeker waardering voor! de muziek boeit me echter niet zo, iedereen z'n eigen smaak. Oud Vuil. |
|
echt zo een band waarvan ik van drie van hun nummers twee cd's zou kunnen schrijven. iets te veel riffs in hun materiaal. ik heb ze wel eens live gezien maar dat was wel erg goed. die gasten kunnen wel spelen. |
|
Wat ik de klasse van die band vind is dat het superchaotisch overkomt, maar omdat het superstrak is is het juist ultragecontroleerd. Er schijnt dus een vervanger te zijn voor Mike di Salvo? Hoe klinkt ie? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: idd, mee eens. ik zit eigenlijk op een band te wachten die zich: rijn maas waal noemen. dus dan geen egyptische invloeden, maar bij bijv. rijn betuwe invloeden, want... pfff, wazig verhaal OH NEE< ik zit in de war met nile [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 17-06-2002 20:32] Oud Vuil. |
|
quote: Teksten over vissen & jam? Occulte jomanda riten??? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: goed |
|
quote: Ik vroeg geen waardeoordeel maar een beschrijving; zwaar zoals Lord Worm deed of meer fel zoals Mike deed of anders... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: geef niks Wim, door het warme weer hebben we daar allemaal wel eesn last van. Maar was er niet een nummer van "land van maas en Waal"? |
|
quote: Van Herman 'Corpsegrinder' van Veen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Het gaat (gelukkig) weer meer richting Lord Worm!! |
|
quote: nee, ik dacht van Boudewijn "Genital Grinder" de Groot dacht ik. |
|
quote: Och natuurlijk! Boudewijn The maggot grinding blastbastard! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
nu is de hitte in ieders hoofd geslagen, boudewijn die zat toch niet in cryptopsy? of zou hij dat juist graag willen? Oud Vuil. |
|
quote: jawel, maar hij vond hun muziek te simpel dus is hij een solocarriere begonnen. |
|
Eerlijk gezegd luister ik nog liever naar boudewijn dan cryptopsy!! Wat een kutband zeg.... sla alles zo snel mogelijk aan en laat de zanger een baksteen oppeuzelen en je hebt die band Ik, Wil Schuurman |
|
quote: precies, ik wou het niet zo hard zeggen, gelukkig hebben we daar snagger voor jimmy en meneer de president zijn trouwens gave nrs. Oud Vuil. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |