|
Auteur: |
|
|
void : opens de kwaliteit is wel slecht, maar anders zou ie zo groot zijn. laat even horen wat je er van vindt. nu moet ie het wel doen [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 17-06-2002 10:53] |
|
werkt niet echt Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
lieve schat ik wil hem best horen maarja... als het niet werkt, trouwens ik hoop dat ie net zo goed is als Radio Contact, dat is een vet nr. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
hmmm w8 ff ben em ff opnieuw aan het oploaden [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 17-06-2002 10:54] |
|
|
|
klinkt wel vaag maar wel leuk alleen beetje slecht kwaliteit maar boeien |
|
Ik was maar aan het wachten tot de gitaren losbarsten... Maar ze kwamen niet. Valt dit onder [dark] ambient? |
|
jepz, Rage of Achilles omschreef het als "Dark Ambient Astral Magic" |
|
oh jah en al weer wat nieuws (voorlopige titel "the ghost of jupiter" |
|
met 32 kbps kan ik niet goed oordelen, maar ik vindt het zeker een interessant stukkie muziek Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
misschien valt dit ook wel in dat straatje, onze bassist maakt ook vage muziek, en alhoewel het lullig is om dat te posten in het procyon-x topic, denk ik dat het wel leuk is om dit te horen Sphere - Cringe Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
waarom lullig, nieuwe dark ambient shit, vinnik altijd leuk! |
|
hmm dat klnkt een beetje auterche achtig, beetje boel eigenlijk |
|
quote:wat bedoel je? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
dat dat nummer wat jij me gaf op auterche lijkt |
|
quote:o ok.. ja ik ken het niet hoor, maar ik weet niet of het een complimentje is maargoed, hier nog 1 voor de liefhebbers: Sphere - The Chase [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 18-06-2002 17:01] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
is wel leuk die sphere, ook wel lekker sfeertje met dat orgel. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
auterche is wel relaxt, maar de laatste vinnik toch wel iets te hysterisch |
|
|
|
*aandacht* |
|
Zo te zien werkt deze ook nog. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Bij mij ook. |
|
idd. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
hier niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
haha, er staan dus ook ouwe Sphere klassiekers in dit omhoog gehaalde topiq... doen het ook niet meer hehe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Index / Muziek algemeen |