|
Auteur: |
|
|
voor 25 euro kun je nooit een goede gitaar kopen natuurlijk Maar als dat ding het gewoon doet kun je er op spelen en komt er herrie uit... Kopen dus |
|
En als je een betere gitaar gekocht hebt kun je deze weer wegdoen voor 25 Euro . Dat kun je er wel weer voor vragen. |
|
Op zich is Samick niet zo'n heel beroerd merk, vooral als je begint met gitaarspelen. Maar 25 euro voor een gitaar..... je moet erop spelen en er ff naar luisteren en als ie een beetje klinkt en lekker speelt kan je zo'n ding best kopen tis toch maar 25 euro. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Als ie lekker speelt, maar je bent niet helemaal tevreden met het geluid kan je dr nog altijd nieuwe elementen inzetten. Ik zou hem kopen als ik jou was, voor 25 euro kan je dr geen buil aan vallen toch? bla...bla...bla... |
|
quote: (Muziek algemeen lijkt me wel een goede) |
|
Idd, als hij het doet, en er geen rare mankementen aan zijn kun je hem best kopen voor 25 euro. Ik zelf ben niet zo'n Samick fan, maar ja, 25 euro is geen geld natuurlijk. |
|
ik heb nog een samick te koop toevallig , les paul model Je moeder. |
|
ik geef er 25 euro voor |
|
quote: khad em al verkocht voor 75 (kheb em zelf toendertijd voor 200 gulden gekocht dusss... zo'n verlies heb ik niet) was overigens een best fijne gitaar om mee te beginnen, alleen loeizwaar hoewel dat meer lag aan dat et een LP was... Je moeder. |
|
quote: LP MODEL MODEL MODEL, laten we niet de merken door elkaar halen. maarre, om te proberen leuke prijs, maar als je serieus bent, spaar dan ff door. samick is toch wel een beetje Oud Vuil. |
|
quote: jahjah ik weet et kspeel nu dean speelt eerlijk gezegd toch beter, wereld van verschil, veel fijner enzo, beetje moeilijk te omschrijven... Je moeder. |
|
quote: ow, waar je die foto van geplaatst had, die is cool! Oud Vuil. |
|
speelt ook echt heerlijk maar kben nog beginneling dus zo erg veel verstand heb ik er (nog?) niet van... maar samick is best redelijk om mee te beginnen Je moeder. |
Index / Muziek algemeen |